ik vond het ook een erg leuke show, helaas omdat omdat we het eerst niet konden vinden, en daarna weer geen parkeerplaats kon ik niet opzoek gaan na jullie omdat het toen al druk was en toch me statief en alles moest opzetten.
wij zijn ook meteen na de show gegaan en kwamen de show in brecht nog tegen, we zijn toen ook meteen van de snelweg afgegaan en hebben daar in de hoofstraat nog wat foto's staan schieten.
al met al 2 shows op een avond is niet verkeerd, ik vond het in kapellen een erg leuke show vooral de mines spraken mij aan hoe deze verspreid stonden. verder mooie producten gezien maar zoals vermeld had de finale iets heftiger gemogen maar het zal goed in elkaar.
de afstand was wat kort om goed te kijken waardoor je flink omhoog moest kijken steeds en dat kwam niet ten goede aan je nek, ook was het wel eens aardig om te zien wat zon shell doet die net boven de mortier knalt, volgens mij was dit een 5 of 6" die haalde bijna heel de breedte van het veld, moet je nagaan dat sommige mensen dit in smalle straatjes staan te doen dat wil je echt niet meemaken.
de show in brecht was in tegenstelling tot kapellen weinig aan maar we kwamen deze toevallig gewoon tegen dus het was alsnog leuk om te kijken, ter ere van wat werd deze show geschoten?
gr kevin