Kapelle 11-12-09 (Demo)

ilvan

VWC lid
Dit jaar geven we weer een spetterende vuurwerkshow, deze grote vuurwerkshow wordt gehouden op het industrieterrein "de Smokkelhoek" in kapelle. Tijdens deze spectaculaire show wordt het bij ons te kopen vuurwerk gedemonstreerd. (GBV Vuurwerk)

Datum: 11 December

Plaats: Industrieterein 'De Smokkelhoek' , Kapelle

Aanvang Show: 19:00

http://www.doelandkapelle.nl/index.php?page=vuurwerkshow

miss eens ff kijken als ik vervoer en tijd heb.

Begint de show om 7 uur of kunnen de mensen om 7 uur komen en dat er eerst nog wat vooraf gaat voordat het vuurwerk begint? En welk adres want de smokkelhoek is groter dan 1 straat.

Laatst bewerkt:
miss eens ff kijken als ik vervoer en tijd heb.

Begint de show om 7 uur of kunnen de mensen om 7 uur komen en dat er eerst nog wat vooraf gaat voordat het vuurwerk begint? En welk adres want de smokkelhoek is groter dan 1 straat.

De Show begint op 19:00. Zorg dat je er dan bent.

De show wordt geschoten op een terrein tussen bedrijven op 'De Smokkelhoek' om precies te zijn aan de fleerbossenweg 33 geloof ik. Maarja, je kunt ook gewoon het terrein op rijden en de mensen volgen. Dan ben je er zo.

Het is op zo'n grasveld met hekken eromheen geloof ik. Meestal wel een leuke demo, maar niet bijzonder. Gewoon een demo als alle andere. Ik ben aanwezig!

Opzich wel een leuke show, ze schoten best veel producten wat bij elkaar toch 35/40 minuten duurde.

Toch nog geweest? :)

Ik vond het ook wel een leuke show. duurde idd nog aardig lang. Er zaten leuke dingen tussen. Met name de Asian thunder cake, zowel de kleine als de grote waren erg goed. Die grote versie is echt een aanrader! verder ook vele andere mooi dingen gezien. Leuke demo.

Back
Bovenaan