Kamuro Wave

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Kamuro Wave
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 49
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €74,50 - Deze cake valt onder gratis vuurwerk

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317944.7375b8bc.560.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook erg benieuwd naar deze cake, stiekem had ik hem wel al op mijn lijstje gezet, een beetje verassing is ook wel leuk toch:D, bij vuurwerk4all staat hij namelijk gewoon op de site :P, wist niet dat het onder gratis vuurwerk viel?

Deze cake heb ik gekregen bij mijn bestelling, maar toen ik hem aanstak knalde hij spontaan uit elkaar....dat was even een duikmomentje zeg...

Iemand dit nog meer gehad?

Deed het prima bij mij, vond hem wel aardig, zeker omdat ie gratis was, zou er never nooit geen 79 euro voorneerleggen. Ben een beetje moe van die kamuro waaiers.

Iemand een filmpje van deze cake? krijg m dit jaar gratis bij een van mn bestellingen :)
ben wel benieuwd

Die van mij leek totaal niet op die in het bovenstaande filmpje. Hij schoot telkens een rij tegelijk met hele dikke mines en grote effecten. Wat een bak! Vooral omdat ie gratis was.

Deze ook gezien! Pfff wat een topding zeg! Deed me denken aan de eerste kamuro king met het goede tempo en de monsterjam!

Nog meer mensen ervaring (of een filmpje) van deze waaier? Kan hem voor een leuk prijsje krijgen echter van bovenstaand filmpje wordt ik niet enthousiast.. maar als hij gelijk is aan de monster jam wil ik hem wel hebben...

EDIT volgens mij heb ik mijn eigen vraag al beantwoord, ik kwam onderstaand filmpje tegen en daar lijk hij veel op het filmpje in dit topic. Ik laat hem staan.
http://www.youtube.com/watch?v=vOGuOdHHgbc

Back
Bovenaan