Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat is de definitie van een zware vuurpijl?
Kunnen we niet gek vinden, toch? Ja, het is zeker betutteling en ja, het zijn niet de single shots en onze 'zware vuurpijlen' die de meeste schade aanrichtingen. Maar iedereen weet hoe de meeste (waaronder ik in een ver verleden) een single shot afschieten. Dan is dit een logisch 'slachtoffer' en gevolg. Ben alleen bang dat het niet bij alleen dit verbieden blijft...
Dit dus. Vorig jaar werd er een sick6 shock vlakbij mij op de grond gegooid. Ging nog maar net goed..... Besef dat het straks einde vuurwerk is leeft helaas niet zo bij die prutsersTja... door het misbruik wordt het nu misschien verboden, ik kijk er niet van op als ik zie hoe er hier in de buurt met single shots wordt om gegaan.
Gaan er meer over de grond, in putten, plastic onder kant op de bovenkant, dan normaal de lucht in.
We gaan het allemaal zien.
Aan de ene kant is het weer een deel betutteling, aan de andere kant blijkt dat de jeugd er niet mee om kan gaan.
Ondanks dat het nog niet definitief is, is het voor mij het signaal dat het einde van het legaal stoken steeds dichterbij komt. De tijd van leven en laten leven is definitief voorbij. Werkelijk alle tradities moeten kapot en wie het hardste schreeuwt krijgt het gelijk.
De anticlub zit net als de klimaatdrammers zo ontzettend vastgeroest in het eigen gelijk dat ze niet meer voor rede vatbaar zijn. Ze beheersen het debat door zo hard mogelijk te schreeuwen. De grote massa is niet meer te overtuigen met feiten, maar laat zich maar al te makkelijk meeslepen door de vele leugens die verspreid worden.![]()
Wat ik ergste van alles vind is dat de mensen die ons zouden moeten vertegenwoordigen in de tweede kamer beslissingen nemen over zaken waar ze totaal geen verstand van hebben. Ook zij laten zich maar al te makkelijk laten leiden door leugens ipv door feiten. De media genieten ervan en gooien er nog een schepje bovenop door foutief te berichten, mensen verkeerd te informeren en daardoor de discussie alleen verder aan te wakkeren.
Vroeger kreeg ik als kind een mep als ik bleef doordrammen, tegenwoordig krijg je een breed podium in de media.
Voor mijn gevoel is er geen houden meer aan![]()
Ondanks dat het nog niet definitief is, is het voor mij het signaal dat het einde van het legaal stoken steeds dichterbij komt. De tijd van leven en laten leven is definitief voorbij. Werkelijk alle tradities moeten kapot en wie het hardste schreeuwt krijgt het gelijk.
De anticlub zit net als de klimaatdrammers zo ontzettend vastgeroest in het eigen gelijk dat ze niet meer voor rede vatbaar zijn. Ze beheersen het debat door zo hard mogelijk te schreeuwen. De grote massa is niet meer te overtuigen met feiten, maar laat zich maar al te makkelijk meeslepen door de vele leugens die verspreid worden.![]()
Wat ik ergste van alles vind is dat de mensen die ons zouden moeten vertegenwoordigen in de tweede kamer beslissingen nemen over zaken waar ze totaal geen verstand van hebben. Ook zij laten zich maar al te makkelijk laten leiden door leugens ipv door feiten. De media genieten ervan en gooien er nog een schepje bovenop door foutief te berichten, mensen verkeerd te informeren en daardoor de discussie alleen verder aan te wakkeren.
Vroeger kreeg ik als kind een mep als ik bleef doordrammen, tegenwoordig krijg je een breed podium in de media.
Voor mijn gevoel is er geen houden meer aan![]()
https://www.tweedekamer.nl/contact_en_bezoek/contact ik heb de dame van vvd en dhr van cda maar even een mailtje gestuurd. Misschien haalt het niks uit maar je weet maar nooit.