Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat je zelf zo naar een bordje mag weg hangen en bepalen wat wel en niet mag ......
Ben benieuwd wat er gebeurd als ik en heel mijn straat unaniem over eens zijn dat er geen zwarten in de straat mogen komen en daar een bordje voor ophang wat er dan gebeurd.![]()
En terecht ook, als je naast vee gaat knallen verdien je gewoon een nekslag.
Lege weilanden zat, en met een beetje gezond verstand is iedereen blij![]()
Ik snap de ophef in dit specifieke geval niet zo goed. Heeft iedereen het bewuste filmpje gezien of reageert men gewoon vanwege de titel van het Topic en de aversie daar tegen ?
Als ik Hans zo hoor is de beste man alles en iedereen langs gegaan en zo te horen is dit echt in goed overleg gegaan met de rest van de bewoners van Leur.
Zoals je ook hoorde is niet heel Leur vuurwerkvrij verklaard maar wel het deel waar de dieren en boederijen staan. En er zijn dus wel mensen die vuurwerk af willen steken en zij doen dat in overleg aan de rand van het dorp met een borreltje erbij. Als men het zo onderling op kan lossen zie ik het probleem ook niet.
Het wordt wat anders als je een vuurwerkvrije zone door je strot geduwd hebt gekregen. Dat zou ik ook niet accepteren zonder dat ik daar zeggenschap in heb gehad. In zo'n klein dorp kent alles en iedereen elkaar en is het heel anders dan in een stad of grotere gemeente.
130 inwoners in Leur.
Tsja, zou je maar net die ene zijn die wel een potje wil afsteken. Vraag me af hoe ze dat met de carbiet doen.
Sinds wanneer bepaald een inwoner de regels binnen een gemeente. Zon bord ros ik er bij mij direct af als die geplaatst zou worden. Mijn bord met verboden te poepen voor honden hebben ze ook weggehaald bij ons voetbalveld. Trekken ze zich ook niets van aan. Ze laten de honden daar gewoon uit.
Dus als ze bij jou in de straat besluiten na hopelijk eerlijk overleg, om er een Vuurwerkvrije zone van te maken vind je het wel best?![]()
Dus als ze bij jou in de straat besluiten na hopelijk eerlijk overleg, om er een Vuurwerkvrije zone van te maken vind je het wel best?![]()
Als alle bewoners het er mee eens zijn wel ja. Moet een unaniem besluit zijn en anders niet.