magnolia
VWC lid
Hoe weet je dat het besluit vast staat? Wat heeft de Eerste Kamer erover gezegd dan?
jo ik heb geen idee .
dat moeten toch echt ff afwachten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe weet je dat het besluit vast staat? Wat heeft de Eerste Kamer erover gezegd dan?
In de Eerste Kamer zitten ook de zeikpartijen GroenLinks, PvdD, 50plus en SGP. Die samen met PvdA en VVD hebben 40 zetels. De wet komt er dus zo door als ze het willen.
het moet lijkt mij nog eerst door de 1e kamer (afsteektijden)
maar nu komt het, in de 1e kamer heeft de vvd en pvda geen meerderheid zoals in de 2e kamer.
in de 1e kamer zijn ze 9 van de 10x afhankelijk van het cda om een meerderheid te vormen met wetten.
kweet niet hoe het cda tegen vuurwerk aankijkt?
Wetsvoorstel om ritueel slachten te verbieden van de partij voor de dierenmen zal nooit een plan naar de eerste kamer sturen als dat niet zal worden aangenomen...dan wordt het al in de tweede kamer afgeschoten of aangepast.
Wetsvoorstel om ritueel slachten te verbieden van de partij voor de dieren
Kwam door de Tweede Kamer, werd afgeschoten door de Eerste Kamer.
Ja tjopper er is maar iets voor nodig en m het erger te laten worden.Is het een idee om het even te laten rusten en er ongeveer 4 maanden over na te denken en dan een besluit te nemen om op de 31e om 10 uur te gaan stoken?
Als je al wilt dat er nog meer verboden gaat worden lijkt me dit niet handig namelijk. Er is maar een klein beetje voor nodig om het erger te laten worden, dus als wij nu eens verstandig gaan doen en gewoon braaf om 1800 gaan stoken...
Dan kan er met de kids om 10 uur lekker gestookt worden met categorie 1.
Ik hoop in ieder geval dat iedereen wel eerst nog even nadenkt voordat men helemaal los gaat om 10.00 uur.
greetzz
Heeft er iemand al bij stil gestaan dat je op deze manier gedwongen wordt om te werken?
Heeft er iemand al bij stil gestaan dat je op deze manier gedwongen wordt om te werken?