Pyroboy26
VWC lid
hahaha gaat niet gebeuren, de brandstofmotoren gaan er echt uit... is niet 2035 dan 2040De elektrische auto wordt of is sowieso al een flop. En meer flops zullen er volgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hahaha gaat niet gebeuren, de brandstofmotoren gaan er echt uit... is niet 2035 dan 2040De elektrische auto wordt of is sowieso al een flop. En meer flops zullen er volgen.
Nope, absoluut niet..hahaha gaat niet gebeuren, de brandstofmotoren gaan er echt uit... is niet 2035 dan 2040
elektrisch rijden is allang al ontkracht, dat is niet de oplossing op de lange termijn. Ze hebben geen idee wat ze met de accu's moeten doen, die kunnen ze zowat nergens kwijt. de brandstofmotoren gaan er voorlopig niet uit, er zijn niet voor niets grote auto bedrijven die nu al stoppen met produceren van elektrische auto's en weer vol door gaan met brandstof of hybride.hahaha gaat niet gebeuren, de brandstofmotoren gaan er echt uit... is niet 2035 dan 2040
en je kan na 2 jaar nog maar 100 km rijden met je elektrische auto, dus ja je bespaart al die kosten, maar het is niet voor niets dat die dikke audi Qtron's na 3 jaar van de 70k nog maar 30k waard zijn. wij waren deze winter met wat vrienden op wintersport, de ene reed met brandstof de andere met volledig elektrisch. De elektrische auto deed er 3 uur langer over vanwege alle stops en het opladen...Gebaseerd op wat?
Voorlopig bespaar ik 1200 euro pj aan brandstofkosten en kan ik mijn overschot kwijt die mijn zonnepanelen opwekken....
Je moet niet alles geloven wat degene met de grootste mond roepen.
Tuurlijk daalt de verkoop als iets duurder wordt, maar 0 euro wegbelasting betalen was natuurlijk de grootste grap die er was.
Dit is deels gewoon echt onzin maat. Rijd zelf bijna 3j een Cupra Born en nog steeds prima 267-310 in de winterperiode. In de zomer regelmatig meer dan de WLTP van 429 waar ik mee weg reed toen ik m bij de dealer ophaalde met 2km op de teller.en je kan na 2 jaar nog maar 100 km rijden met je elektrische auto, dus ja je bespaart al die kosten, maar het is niet voor niets dat die dikke audi Qtron's na 3 jaar van de 70k nog maar 30k waard zijn. wij waren deze winter met wat vrienden op wintersport, de ene reed met brandstof de andere met volledig elektrisch. De elektrische auto deed er 3 uur langer over vanwege alle stops en het opladen...
Dit is deels gewoon echt onzin maat. Rijd zelf bijna 3j een Cupra Born en nog steeds prima 267-310 in de winterperiode. In de zomer regelmatig meer dan de WLTP van 429 waar ik mee weg reed toen ik m bij de dealer ophaalde met 2km op de teller.
Afschrijving is feitelijk te bewijzen.
En een winter hebben we niet echt gehad, maar accus en kou gaan echt niet samen, ook dat is feitelijk te bewijzen!
Het is zeker geen onzin, de ene auto is de andere niet, maar het zijn 100% feiten die ik benoem. En tuurlijk is die 100km aangedikt, maar je snapt mijn punt wel.Dit is deels gewoon echt onzin maat. Rijd zelf bijna 3j een Cupra Born en nog steeds prima 267-310 in de winterperiode. In de zomer regelmatig meer dan de WLTP van 429 waar ik mee weg reed toen ik m bij de dealer ophaalde met 2km op de teller.
Het koudegetal is uitzonderlijk laag dit jaar: 6,7 buitengewoon zacht dus. Geen echte winter...Et was toch echt een ruime tijd rond de 0 graden![]()
Wat een onzin, er zijn nu solid state accu's. Kan 800km mee, en laden is dan 10 minuten. Ontwikkeling gaat hard.elektrisch rijden is allang al ontkracht, dat is niet de oplossing op de lange termijn. Ze hebben geen idee wat ze met de accu's moeten doen, die kunnen ze zowat nergens kwijt. de brandstofmotoren gaan er voorlopig niet uit, er zijn niet voor niets grote auto bedrijven die nu al stoppen met produceren van elektrische auto's en weer vol door gaan met brandstof of hybride.
Dat een accu minder wordt is een feit maar je gaat niet binnen een paar jaar naar 100km. Meeste accu's zullen naar de 70-80% gaan. En tja, die paar uur langer die je over die 1ne vakantie doet, weegt nog steeds niet op tegen het voordeel/rijplezier van een electrische auto. Omdat je zelf niet elektrisch wil rijden, wil niet zeggen dat het een flop is.... Ik wil op de vrouw van mn collega ook niet rijden, is zij dan een flop?Het is zeker geen onzin, de ene auto is de andere niet, maar het zijn 100% feiten die ik benoem. En tuurlijk is die 100km aangedikt, maar je snapt mijn punt wel.
Elektrisch rijden is wel een flop, het is niet haalbaar op de lange termijn volledig om te gaan naar elektrisch. Dat is al een tijdje bekend.Dat een accu minder wordt is een feit maar je gaat niet binnen een paar jaar naar 100km. Meeste accu's zullen naar de 70-80% gaan. En tja, die paar uur langer die je over die 1ne vakantie doet, weegt nog steeds niet op tegen het voordeel/rijplezier van een electrische auto. Omdat je zelf niet elektrisch wil rijden, wil niet zeggen dat het een flop is.... Ik wil op de vrouw van mn collega ook niet rijden, is zij dan een flop?
Beetje de tijd doden totdat we meer weten over dit topicGaat dit topic over elektrische auto,s?
Niets zeggend artikel door een links media kanaal. De stemming is individueel en dus na deze stemming kun je pas oordelen of de vvd echt om is.Ik lees net dat de VVD om is... https://www.rtl.nl/nieuws/politiek/...groenlinks-pvda-vvd-politie-meerderheid-kamer
Niets zeggend artikel door een links media kanaal. De stemming is individueel en dus na deze stemming kun je pas oordelen of de vvd echt om is.