ddfirework
VWC lid
Om van te kotsen, echt werkelijk waar, helemaal klaar met dit betuttelende klote land, in alle opzichten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
huh? Categorie F3 was toch al lang verboden voor de consument sinds de introductie van dit systeem, of mis ik nu iets?
huh? Categorie F3 was toch al lang verboden voor de consument sinds de introductie van dit systeem, of mis ik nu iets?
Mijn persoonlijke inschatting; dit opent een deur die we liever niet geopend willen zien....
Let wel, schijnpolitiek=politiek. Dit soort maatregelen zijn naast een politiek compromis tussen voor en tegenstanders ook een manier om nieuwe deuren te openen. Deuren als: "Ondanks eerdere maatregelen...blablabla....blablabla.....zien wij geen andere mogelijkheid dan een geheel verbod op consumentenvuurwerk".
Als we op de huidige manier doorgaan dan denk ik dat het met een jaar of 5 is afgelopen met de pret.
Als producenten, importeurs, verkopers, freaks en andere liefhebbers niet de handen ineenslaan om daadwerkelijke verbetering te brengen in de veiligheidssituatie en het voortouw nemen om met zinvolle en werkbare maatregelen te komen dan is het afgelopen uit.
call me a pessimist, maar je moet toegeven dat het jaar in jaar uit verder die kant op gaat
Kun je nog iets concreter zijn? Jij staat dichter bij de ''hogere bronnen'' dan menigeen. Oftewel een zwarte dag voor ons komt alsmaar dichterbij?
En daarom ben ik naar Baarle Nassau verhuisd