Hahaha ze misbruiken covid19 om hun eigen politieke agenda te realiseren. "geen vuurwerk vanwege covid" ja tuurlijk, even om te relativeren: 385 gevallen op SEH, dat komt dus neer op iets meer dan 3 gevallen per ziekenhuis in Nederland. Ik denk dat die 3 gevallen minder niet veel verlichting zullen geven op de spoedeisende hulp
Dan kunnen we ook wel Alcohol, sporten, paardrijden, bezit van huisdieren, Zelf thuis klussen etc etc gaan verbieden vanwege covid, want alle bovengenoemde bezigheden veroorzaken zelfs individueel veel meer ziekenhuisopnames dan vuurwerk.
Had hier vanmiddag nog een discussie over met een collega, "ja maar het is dan alleen voor dit jaar" ja tuurlijk joh, die mensen geloven dat ook echt, sommige mensen snappen er werkelijk niets van. Volgend jaar zeggen ze gewoon dat het verbod goed bevallen is en houden ze het er in. Elk stukje macht dat je de overheid geeft krijg je nooit meer terug.
De grens van tot hier en niet verder was bij mij al bereikt toen ze cat. 3 in de ban deden, denk dat ik dit jaar maar weer een doosje shells ga halen, noem het maar burgerlijke ongehoorzaamheid. Het trieste alleen is dat ze mij dan wel op gaan pakken maar het 14 jarige straattuig dat straks in amsterdam met 40 man cobra's op de politie loopt te gooien komt er mee weg want dan voeren ze een "de-escalatiebeleid"
Eerst fallas verneukt, toen al m'n wedstrijden waar ik maanden voor getraind heb afgelast, toen kwam ik financieel in problemen vanwege de covid maatregelen en nu ik dat opgelost heb verneuken ze ook oud & nieuw nog even. Verschrikkelijk om dan al die linkse mafketels te zien genieten van de misère die andere mensen hebben van al dit soort maatregelen.