• BELANGRIJK!

De media maakt graag gebruik van aannames, vaak kloppen feiten niet en worden onderwerpen en stellingen op een andere manier opgesteld waardoor vuurwerk sowieso negatief in de media komt. De media kan flinke ergernissen opleveren, maar alle media mag en zal geplaatst blijven worden, of het nu positief of negatief is m.b.t. vuurwerk.

Er zijn de laatste jaren tal van discussies op het forum ontstaan bij nieuws over verkeerd gebruik, gevaar, vernielingen en overlast waarbij de sfeer onderling ook vaak gespannen werd. Wij zullen vanaf dit jaar ook strenger toezien op de sfeer in de topics en waar nodig waarschuwen en topics sluiten.

Kabinet: komende jaarwisseling geen algeheel vuurwerkverbod, nog veel 'haken en ogen'

Ik ga een zooitje plastic bakken halen waar een leuke 144s in past. Deksel verlijmen en overal een beetje ingraven. Oudejaarsdag 2 opgraven, aan elkaar knopen en dikke vinger.

Ik kan mezelf ff niet permiteren om thuis op te slaan. Vrouwtje ook geen fan van...
Soms ben je te bang 😅

Maar is het definitief dat er dit jaar nog verkocht en afgestoken mag worden of moet daar nog over worden gestemd?

Het mediaoffensief om het direct in te laten gaan is al begonnen dus ik hou mn hart nog steeds een beetje vast...

Ik ga een zooitje plastic bakken halen waar een leuke 144s in past. Deksel verlijmen en overal een beetje ingraven. Oudejaarsdag 2 opgraven, aan elkaar knopen en dikke vinger.

Ik kan mezelf ff niet permiteren om thuis op te slaan. Vrouwtje ook geen fan van...
Goed plan, ook wel eens over nagedacht. Bedenk wel dat ze bij een huiszoeking vaak honden mee brengen. Dus begraaf ook ergens een sappig bot.

Back
Bovenaan