@ mikeapd
Tja...
Ruben de schuld geven is wel erg gemakkeijk. Hij heeft gewoonweg dezelfde passie.
Hij maakt er alleen films van, ik durf te wedden dat sommige leden hier precies hetzelfde zijn. Dus spreek een groep aan met hetgeen wat jij denkt dat fout is, ga echter geen persoonlijke verwijten maken...
Dus jij wil zeggen dat als iemand met een bekend YouTube kanaal zegt: jongens ga door met afsteken en laat de overheid maar merken hoe goed het te handhaven is, goed bezig is? We weten allemaal dat hij voor veel jongere een groot voorbeeld is, dus wanneer hij dat zegt zullen zijn fans het doen. Als hij zo gek is op zijn passie kun je ze beter waarschuwen voor de consequenties en dat is het totaal verbod.
Dit gaat totaal niet over zijn films van producten, maar puur over het feit dat hij mensen aanspoort door te gaan, ze zijn hier nou eenmaal streng en dat los je niet op door bewust door te gaan waar mensen een hekel aan hebben en niet te vergeten bij veel mensen op het verbied lijstje staat. (en NL is goed in verbieden)
Of denk jij wel dat oud en nieuw zo voorgoed door zal gaan?
PS: dit gaat niet over illegale vuurwerk stokers, dit heb ik zelf vaak zat gedaan, dus een heilig boontje ben ik niet.