Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik stem er mee in!Het idee/dagdroom fantasietje om in luxemburg in de zomer ofzo een knalcamping te organiseren lijkt steeds meer een optie als ze zo bezig blijven met het aanpakken van ons oud en nieuw feest.
Qua wettelijke basis is het mogelijk ik heb er verder alleen niks mee gedaan'het is zeg maar mijn natte vuurwerk droom.Ik stem er mee in!
Is er genoeg animo voor?
Wil best eens kijken wat er te regelen valt.
De Rijksoverheid website geeft nog altijd 10:00 aan, dus mocht ik worden aangehouden duidt ik wel even nadrukkelijk aan dat de RIJKSOVERHEID mij foutieve informatie heeft geleverd!
De Rijksoverheid website geeft nog altijd 10:00 aan, dus mocht ik worden aangehouden duidt ik wel even nadrukkelijk aan dat de RIJKSOVERHEID mij foutieve informatie heeft geleverd!
PS: Ik benadruk dit mede omdat mocht dit echt doorgevoerd zijn, ze dit dan ook snel zullen veranderen, zo niet.. weten we allemaal genoeg(Psychologisch inspelen op het monitoren van de metadata, o.a. op aangehouden, rijksoverheid en geleverd als keywoorden..)
*Klik voor Bron*
oh echt stront mensen, ik woon 50 meter van de duitse grens. De woonwijk eindigt 5 meter voor de grenspaal. Ik kan dus vol hard legaal stoken in Duitsland en tegelijk het vuurwerk door de hele wijk laten dreunen. fack de overheid, lebe Deutschland!
oh echt stront mensen, ik woon 50 meter van de duitse grens. De woonwijk eindigt 5 meter voor de grenspaal. Ik kan dus vol hard legaal stoken in Duitsland en tegelijk het vuurwerk door de hele wijk laten dreunen. fack de overheid, lebe Deutschland!
maar dan moeten Duitse burgers die last hebben van het vuurwerk bij de Duitse politie gaan klagen etc. En als ik dan wonder boven wonder een boete krijg is het toch niet veel. En een vriend die in Duitsland woont steekt ook gewoon midden in de woonwijk vuurwerk af, en als de polizei hem ziet stoken rijden ze door. Bomt hun echt niksEuhm, officieel mag je in Duitsland ook pas 's avonds afsteken...
maar dan moeten Duitse burgers die last hebben van het vuurwerk bij de Duitse politie gaan klagen etc. En als ik dan wonder boven wonder een boete krijg is het toch niet veel. En een vriend die in Duitsland woont steekt ook gewoon midden in de woonwijk vuurwerk af, en als de polizei hem ziet stoken rijden ze door. Bomt hun echt niks![]()
Waarom zou je de kat om het spek binden, als dit daar uit de hand loopt kan de ergenis van de Duiters wel eens nare gevolgen hebben voor hun "tolarantie".
Mijn advies : wacht gewoon tot 18.00, hoe moeilijk, zwaar en vervelend het ook is. We moeten toch echt met z'n allen voorkomen dat de regels straks nog verder worden aangescherpt ?
en de verkoop dagen zijn al met een dag gekort.