k0enn's Foto's en Overdag films !!

Yeah dat waren zeker een paar leuke uurtjes! alleen ginge we zo snel achter elkaar door dat we na 2.5 uur al door onze cakes heen waren haha!

Dit jaar in Amersfoort maar eens goed over doen:D

Erg leuk toen ik net dit topic voorbij zag komen, had er nog niks van gezien en dan zijn de 30 minuten zo voorbij als je elke pagina boeiend vind. ;) Zelf kom ik nooit aan filmen toe omdat ik zelf ook graag door mijn eigen lenzen wil kijken!

Al die cakes ook overdag, mag allemaal wat kosten!

Super leuk dit te volgen, keep going!

Thnx mannen ! ik kijk zelf ook liever met eigen ogen. meestal zette ik de camera aan en liet hem gewoon lopen.. zodat ik zelf kon kijken :D voor s'avonds is dat wat lastiger.

Leuke filmpjes! Ziet er goed uit!

Er zit zoveel sfeer in de filmpjes van overdag dat ik meteen zin krijg in oud en nieuw:cool:

Hier weer een leuke film
Onze enige echte eigen Flash kruit rol van GBV, samen met een thunderbomb 800 van salon roger.
Helaas gaan we deze mat niet meer terug zien op de Nederlandse markt! maar hij knalde super.

Bij deze!

2x Daytona van Wolff, gekocht bij Herman de haan voor een prikkie!
Maar wat een toppers waren dit, flink geweld, waren zo'n beetje de laatste cake's van de gezamenlijke stook sessie met Joris!

Voor de mensen die komende periode en komend jaar meer films willen zien! Abboneren mag!

Gisteren ook maar een karton besteld, afgelopen jaar helaas niet gehad.
Maar die fluit bakjes zijn ook erg lekker zeg.
Mooie films Koen, bedankt.

Schitterende filmpjes man, mooie kwaliteit!
Na het filmpje van de Salute cake 1 deze week gelijk maar een paar van bij bestellen!

Mooie foto van een stapeltje overdag cake's.

IMG-20121230-00553.jpg

Met vandaag een film van de screaming salute! wat een topper is dit toch!!

Back
Bovenaan