Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Erg leuk toen ik net dit topic voorbij zag komen, had er nog niks van gezien en dan zijn de 30 minuten zo voorbij als je elke pagina boeiend vind. Zelf kom ik nooit aan filmen toe omdat ik zelf ook graag door mijn eigen lenzen wil kijken!
Al die cakes ook overdag, mag allemaal wat kosten!
Thnx mannen ! ik kijk zelf ook liever met eigen ogen. meestal zette ik de camera aan en liet hem gewoon lopen.. zodat ik zelf kon kijken voor s'avonds is dat wat lastiger.
Hier weer een leuke film
Onze enige echte eigen Flash kruit rol van GBV, samen met een thunderbomb 800 van salon roger.
Helaas gaan we deze mat niet meer terug zien op de Nederlandse markt! maar hij knalde super.
2x Daytona van Wolff, gekocht bij Herman de haan voor een prikkie!
Maar wat een toppers waren dit, flink geweld, waren zo'n beetje de laatste cake's van de gezamenlijke stook sessie met Joris!
Voor de mensen die komende periode en komend jaar meer films willen zien! Abboneren mag!