Jupilerfreak says: Less beer this year. Aftellen!

Oh yeah. We zijn er weer bij met het koppie.

Onlangs kwam ik nog wat oud beeldmateriaal tegen en door beeldmateriaal van Stefan kreeg ik ineens inspiratie om iets met oud materiaal te doen. Beetje bewerken enzo.

Dus tja, toen ben ik maar aan de slag gegaan. Nadat ik gisteren tot tweemaal toe een verkeerd filmpje heb geupload, is het vandaag wel gelukt.

Na de vele negatieve berichten van dit jaar, vond ik het wel leuk om iets luchters te plaatsen. Gewoon een beetje vuurwerk en de stad in positief daglicht zetten. Zeker na de afgang van de nationale vuurwerkshow van vorig jaar en een triest bericht over de kerstverlichting in Rotterdam, vind ik het tijd om Rotterdam weer eens op een positieve manier op de kaart te zetten.

Nogmaals, mijn dank gaat uit naar Stefans goede film- en montagewerk want zonder hem, was deze prachtige kerstspecial uit ROTJEknor niet mogelijk geweest.

:bye:

Om het af te leren dan. Ik bedoel natuurlijk, om het jaar 2011 in stijl af te sluiten. Met materiaal van hoe het jaar 2011 begonnen was. :wink:

Hopelijk hebben jullie nog ergens lol beleefd aan mijn onzin en filmpjes.

Echter weet ik niet of ik dit volgend jaar weer zal doen.

Bij deze wenst Jupilerfreak, die net een flesje Jupiler op heeft, jullie alvast een voorspoedig 2012 toe!

:bye:

Mooie afsluiter Danny,ik hoop aankomend jaar ook weer te kunnen genieten van je vuurwerk filmpjes.Een fijne jaarwisseling wens ik je

Back
Bovenaan