Stefan Works
VWC lid
Misschien de importeur ook in de filmpjes zetten. Zat even je filmpjes door te spitten maar kon die fontijn 'Fantasy Island' nergens op het forum vinden![]()
Dat is een duitse cake van de aldi. helios feuerwerk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien de importeur ook in de filmpjes zetten. Zat even je filmpjes door te spitten maar kon die fontijn 'Fantasy Island' nergens op het forum vinden![]()
Wat maak je toch slechte bruggetjes maar wel leuke videos! Ga zo door tot 31 December en dan weer verder!
Goedemorgen!
Als je Kaapstad noemt, dan denk je aan de volgende dingen: verloren WK finale, sloppenwijken, ander klimaat, haaien, Nelson Mandela.
Maar ook aan vuurwerk!
Bij deze de Kapstadt van Helios Feuerwerk. 202 gram.
Wat bedoel je met slechte bruggetjes?
Dat ik soms creatief bezig ben om slap ge*** te verzinnen? Dat kan kloppen ja! Niets zo heerlijk om af en toe slap te zeveren als ik de hele week zinnige dingen moet zeggen en doen voor studie/werk![]()
Het betreft een 90 of 100 schots pot met 202 gram kruit erin. Dus voor een 2 gram per schot vind ik het een leuk potje. De prijs, 12,99 dacht ik, vind ik echter veel te hoog. 8 a 9 euro zou beter op de plaats zijn.
Qua burst is het absoluut niets, dat kan niet met dat kaliber. Hij is leuk om erbij te hebben, maar andere potten zijn beter qua prijs-kwaliteit verhouding.
Hopelijk heb je hier iets aan.![]()
ik geef je groot gelijk hoor .
en met een touw brug kom je toch ook aan de overkant![]()
je post hele leuke dingen ik moet nog maar zien dat ik dat niveau haal .
het valt me trouwen wel op dat jij een boel sier afsteekt
Ah bedankt, dan haal ik er hoogstwaarschijnlijk maar eentje i.p.v. vier.
Was op de hoogte van het effect maar dacht dat er nog een redelijke burst achter zat.
Trouwens allemaal leuke vids![]()