Jupilerfreak says: Less beer this year. Aftellen!

Dat is de crysantium legend ja, 6 euro per stuk, als je er 3 doorlont.

Een best leuk resultaat.

Bedankt voor het filmpje!

DW 2000,

Er is wat spul uit Duitsland kunnen filmen. Jaren geleden had een kerel allemaal Deens spul. Geen idee hoe hij er aan kwam, maar toch leuk om het eens gefilmd te hebben. Dit jaar zou ik naar Londen gaan ivm Guy Fawkes, maar dat is niet doorgegaan. Misschien volgend jaar, dan kan ik Engels vuurwerk filmen. Ze zouden daar parken hebben waar liefhebbers bij elkaar komen om gezamelijk te stoken.

Als ik naar Valencia ga, dan weet ik niet of ik de camera meeneem. Er zijn vele andere jongens daar die filmen. Dus of ik ooit nog iets Spaans film, weet ik niet.

Er zijn dingen die ik niet wens te filmen. In 2007 wilde een gozer dat ik een enorme pijpbom zou filmen. Ik voelde gewoon walging opkomen en ben weggelopen. Ik wilde het niet op film hebben staan als dat ding ontplofte en er iets ergs gebeurde. Met zulke dingen, wil ik niets te maken hebben. Het ergste vind ik eigenlijk nog dat de mensen waar ik bij was het niet konden waarderen dat ik wegliep om te filmen. Ze waren er nog boos om ook :frusty:

Nog een filmpje dan.

Ik wens iedereen een fijne dag.

:bye:

Mooi beeldmateriaal allemaal. Ennuh geef je groot gelijk dat je bent weg gelopen. Die lui missen een aantal de cellen tussen de oren waardoor ze niet normaal meer kunnen denken.

Lekker dat filmpje van stars over parijs. Vooral waar de eerste blinkers elkaar treffen heb je echt een met sterren gevulde lucht.

Ja de kleuren zijn erg mooi van dit pakket. Wat mij betreft staat Royal erg hoog op de lijstjes wat betreft uitwerkingen van kleur. Alleen de Hot Chains vind ik wat minder, maar die koop je dan weer voor de snelheid.

Qua diversiteit vind ik dit ook een leuk pakket. De spinners naar peony vind ik erg leuk, ondanks de matige burst. En toch vind ik hem zeer voldoende uitkomen als ik het filmpje bekijk. Niet zo heftig als de Fire Emblem of Daybreak, maar gezien de prijs is dat ook logisch. Fire Emblem was omgerekend 10 euro duurder, de Daybreak van Wolff 15 euro duurder. Binnen die context vind ik dit een prachtig potje.

Subtiel. Heerlijk.

Back
Bovenaan