Jupilerfreak says: Less beer this year. Aftellen!

Hoi.

Vorig jaar had ik een topic met sfeerfilmpjes geopend. Voor het aftellen richting 2011.

Misschien is het wel handig om een sfeertopic te openen met het oog op het aftellen naar 2012.

Zou dit een geschikte plek zijn?

Even kijken hoeveel tijd ik hier voor heb. Hoe dan ook, ik kan alvast één filmpje delen.

En nu even kijken wat en wanneer er wat gaat volgen.

:bye:

En weer een topic om in de gaten te houden. Leuke fontein. Ben benieuwd naar de rest wat geplaatst gaat worden.

Volgens mij was dat alleen om aandacht te trekken, en het is gelukt!:bonk:

Okee. En wat is het probleem?

Ik weet niet of je bericht negatief is bedoelt of juist positief Patroontje, maar hoe dan ook ben ik juist blij dat het Jupiler gelukt is om de aandacht te trekken. Is toch altijd leuk, een aftel topic? Draagt lekker bij aan de sfeer, vooral nu de klok is verzet en het eerder donker wordt, buiten de temperatuur daalt enz. enz.

Hmmm ik begrijp Danny wel, zo kwam het niet bepaald over.

Maar less beer = more fireworks!

Maak niet uit Patroontje, vroeg me gewoon af wat er was.

@ Ruben, heb zojuist twee kratten gehaald. Alvast voor eind december. In de bonus een besparing van meer dan 6 euro. Toch weer een pak cruise rockets :)

Nee, dit jaar minder bier en meer plezier.
En hoe dat met de collectie eruit komt te zien, ik heb nog geen flauw idee. Mag nog 100 euro uitgeven in leiden. Eerst dat maar eens besteden :)

:bye:

Laatst bewerkt:
Kijk, weer een filmpje. Het is wel een kl*te ding zeg, maar ach, er is weer een filmpje toegevoegt en we zijn weer wat dichterbij, daar gaat het om. :D

Back
Bovenaan