Junior Jack

Je moet de winkel bellen of mailen en vragen welke versie het is, als het dan de 2013 versie is dan kan je ze gelijk reserveren! Niet uitgaan van het plaatje want het kan net zo goed een ouder plaatje zijn die ze weer gebruiken.

Je moet de winkel bellen of mailen en vragen welke versie het is, als het dan de 2013 versie is dan kan je ze gelijk reserveren! Niet uitgaan van het plaatje want het kan net zo goed een ouder plaatje zijn die ze weer gebruiken.

Ik denk niet dat er ergens nog voorraad staat van de eerste versie.

Bijzonder waarom dit jaar de junior jack niet meer verkrijgbaar is? Juist omdat Katan aangaf na vorig jaar het goed te maken en de junior jack dit jaar uit de goede fabriek te laten komen....

Bijzonder waarom dit jaar de junior jack niet meer verkrijgbaar is? Juist omdat Katan aangaf na vorig jaar het goed te maken en de junior jack dit jaar uit de goede fabriek te laten komen....

Dat zou volgens mij met die Thunderking ook het geval zijn. had ik ook een vraag over gesteld.

Aangezien alle importeurs op safe spelen had het ook helemaal geen zin om het uit die fabriek te laten komen, aangezien de cake dan alsnog is aangepast zodat er geen kans van afkeur is. En al werd er niet op safe gespeeld volgens het maximum aantal DB dan was de knal alsnog nooit zo hard aangezien je met 2 gram flash niet zo'n knal kan krijgen!

Keuzes zijn er om te maken. Daarom hebben we de junior jack laten vervallen.
Wij zijn er van overtuigd dat hij nooit meer zijn oude niveau haalt.

Back
Bovenaan