Jumping Jack

Status
Niet open voor verdere reacties.
klopt als je ze goed neerlegt kunnen ze nog wel als balletjes rondspinnen...! als je ze neer gooit heb je minder kans dat ze het goed doen.

Heb afgelopen jaar Jumping Jacks meegemaakt van ik meen Hardix of Katan oud label en deze spinnen iets TE goed.
Soms vlogen ze door de lucht. Vlogen gewoon 2 meter van de grond naar iemand heen.

Soort van fout gaande Cyrcoblitz.

Heb afgelopen jaar Jumping Jacks meegemaakt van ik meen Hardix of Katan oud label en deze spinnen iets TE goed.
Soms vlogen ze door de lucht. Vlogen gewoon 2 meter van de grond naar iemand heen.

Aja beter dan dat ze wat spuiten en koprollen maken. haha!

Zo horen ze te zijn juist, agressieve spinners. Eens kijken of ik ze kan krijgen dit jaar

Okeeeej, goeie tip! Want in die richting horen ze te gaan. Kocht Jumping Jacks al jaaaaren niet meer omdat de kwaliteit zo drastisch achteruit was gegaan. Misschien toch maar weer 'ns proberen dan.

Heb vroeger heel wat pakjes uit elkaar gepeuterd. Stak ze dan los af waarbij ik ze in de lucht gooide; je wil nie weten hoe prachtig die dingen dan wegvlogen, kan geen (super)bij van tegenwoordig tegenop!

Heb vroeger heel wat pakjes uit elkaar gepeuterd. Stak ze dan los af waarbij ik ze in de lucht gooide; je wil nie weten hoe prachtig die dingen dan wegvlogen, kan geen (super)bij van tegenwoordig tegenop!

Dit is erg leuk :P Vliegen ze wel 10 meter weg! En je poten verbranden omdat het klein snellontje niet aan wil en dan ineens wel aan is...

Gewoon losgepeuterd en stuk voor stuk in de lucht gegooid? Zal dat met alle Jumping Jacks lukken?

Ik heb trouwens door die post van jou weer jumping jacks besteld :)

Ik zelf zou dit afraden, aangezien er op los gepeuterde jumping jacks geen normaal lont zit maar schietlont. Oftewel deze gaan op het moment dat je ze aansteekt gelijk af.

Ik zelf zou dit afraden, aangezien er op los gepeuterde jumping jacks geen normaal lont zit maar schietlont. Oftewel deze gaan op het moment dat je ze aansteekt gelijk af.

Ik denk dat Richardus bedoelde dat hij de verpakking (dat papier) eraf had gehaald (doe ik ook altijd). Want als hij die staafjes los peuterd, heeft hij geen tijd om die dingen in de lucht te gooien :p.

Vorig jaar had ik hier heel wat pakjes van, en als je ze los peutert vliegen ze ook nog hoor!

Moet je wel lang stukje schietlont hebben en dan losjes vastpakken en zie ze gaan!

Dit zal ik trouwens niet aanraden want als je hem iets tevast beet hebt heb je toch wel last van je duim en wijsvinger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan