HoudvanVuurwerk
VWC lid
klopt als je ze goed neerlegt kunnen ze nog wel als balletjes rondspinnen...! als je ze neer gooit heb je minder kans dat ze het goed doen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb afgelopen jaar Jumping Jacks meegemaakt van ik meen Hardix of Katan oud label en deze spinnen iets TE goed.
Soms vlogen ze door de lucht. Vlogen gewoon 2 meter van de grond naar iemand heen.
Soort van fout gaande Cyrcoblitz.
Zo horen ze te zijn juist, agressieve spinners. Eens kijken of ik ze kan krijgen dit jaarHeb afgelopen jaar Jumping Jacks meegemaakt van ik meen Hardix of Katan oud label en deze spinnen iets TE goed.
Soms vlogen ze door de lucht. Vlogen gewoon 2 meter van de grond naar iemand heen.
Soort van fout gaande Cyrcoblitz.
Okeeeej, goeie tip! Want in die richting horen ze te gaan. Kocht Jumping Jacks al jaaaaren niet meer omdat de kwaliteit zo drastisch achteruit was gegaan. Misschien toch maar weer 'ns proberen dan.Heb afgelopen jaar Jumping Jacks meegemaakt van ik meen Hardix of Katan oud label en deze spinnen iets TE goed.
Heb vroeger heel wat pakjes uit elkaar gepeuterd. Stak ze dan los af waarbij ik ze in de lucht gooide; je wil nie weten hoe prachtig die dingen dan wegvlogen, kan geen (super)bij van tegenwoordig tegenop!
schuurmans verkoop de jumping jacks dit jaar niet.
heb een karton van besteld
Gewoon losgepeuterd en stuk voor stuk in de lucht gegooid? Zal dat met alle Jumping Jacks lukken?Heb vroeger heel wat pakjes uit elkaar gepeuterd. Stak ze dan los af waarbij ik ze in de lucht gooide; je wil nie weten hoe prachtig die dingen dan wegvlogen, kan geen (super)bij van tegenwoordig tegenop!
bij mijn schuurmans dealer ook al niet meer en bij andere in de omgeving ook! echt jammer ditBij mijn schuurmans dealer wel gewoon hoor mischien alleen bij jou/u dealer niet meer.
Ik zelf zou dit afraden, aangezien er op los gepeuterde jumping jacks geen normaal lont zit maar schietlont. Oftewel deze gaan op het moment dat je ze aansteekt gelijk af.