Jumping Jack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het blijft een stukje Nostalgisch vuurwerk, dat (vind ik) er zeker bij hoort!

Vroegah had je een 64sh sattelite killer, een vierkant doosje centimeter of 30 hoog, van Broekhoff..

Als je dan na het afsteken er Jumping Jacks in gooide brande het helemaal af..... Vond ik vroeger erg leuk.

Ieder jaar dus zeker een Slofje JumpingJacks.

Ik koop ze ook elk jaar, maar elke keer als ik ze aansteek denk ik: Is dit et nou? ... Ja dat is et! Ik mot ze gewoon niet meer kopen, maar het is een soort van verslavinging/moeten kopen. Ik denk dat ik dit jaar 1 slofje haal:D ... HAHAHA :bye:

Inderdaad, er komt zodanig vuur uit dat ze net een paar rondjes kunnen rond stuiteren. Vaak stuiteren ze rond zonder vuur. Dat is allang weer gedoofd.
Vorig jaar heb ik met TK een aantal foto's gemaakt van Jumping Jacks.

3268561.9938783a.560.jpg

3268559.8676752c.560.jpg

Zoals je op de 2e foto duidelijk kan zien is dat de helft al is uitgebrand terwijl de andere helft nog maar net bezig is. Jammer is dat!

Leuke dingentjes, die jumping jacks. Alleen jammer dat ze wat kort zijn.

Daarnaast zijn het ook niet al te goede ''draai''tolletjes.
Maar voor dat beetje geld hoef je dit leuke stukje vuurwerk echt niet te laten liggen. Altijd leuk om even tussendoor af te steken!

Je kan ze ook waneer het lontje bijna op is in de lucht gooinen maar ook wel leuk is als je al die kleine tolletjes eraf haalt je kan dat witte lontje dan afsteken ;)

Inderdaad, er komt zodanig vuur uit dat ze net een paar rondjes kunnen rond stuiteren. Vaak stuiteren ze rond zonder vuur. Dat is allang weer gedoofd.
Vorig jaar heb ik met TK een aantal foto's gemaakt van Jumping Jacks.

image

image

Zoals je op de 2e foto duidelijk kan zien is dat de helft al is uitgebrand terwijl de andere helft nog maar net bezig is. Jammer is dat!

Damn mooie kwaliteit Foto's :shocked:

ik vind ze altijd wel grappig, vooral als je ze in de lucht gooit (pas wel op waar je naar toe gooit)

Zijn we leuk, maar gaan snel vervelen -vind ik dan- de Creepers zijn leuker (alleen wat crackling erbij).

ze zijn elk jaar van de partij. :)
Goedkoop En toch aaltijd stukje vuurwerk wat er bij hoort.
leuk om ze op te stappelen in rondje dat je een hekse kring van maar.
Tip: doe dat in Donker. is mooi:wink:

De moeite van het kopen niet meer waard ook al zijn ze goedkoop.Veel te snel uitgedoofd.Het kenmerkende zoemen hoor je ook al bijna niet meer of slechts heel kort daarnaast draaien ze ook bijna niet meer rond.Dan betaal ik liever wat meer voor goede kwaliteit.

ik zie op de site van Karweihuis ook Jumping Jack King Size staan. Iemand ervaring met die dingen, hoe groot ze zijn enzo?

Als je ze los maakt en dan aansteekt dan steek je naar mijn weten een stukje schietlont aan :bonk: of is dit nu visco, lijkt met niet want ze gaan bijna allemaal gelijk aan

nee je steekt dan gewoon een mini grondbloem aan.
je kan er beter heel veel bij elkaar doen is leuker dan ze uit elkaar halen.
maar blijven lollige dingen ik koop ze ook altijd bij de intratuin.

Waarom maken ze geen 1000sh jumping jack?
Dat zou ik echt geweldig vinden, gewoon even duur als een 1000sh mat!

2 jaar geleden had ik ze voor het laast.
Ik d8 steek ze per ding af.Nou dat doe ik niet meer want het is allemaal schietlont.

Voor mij geen van die dingen dit jaar ga meer voor de knalrotjes en thunderkings enzo

Het is toch wel leuk om er elk jaar een aantal pakjes van mee te nemen. Ze zijn gewoon wel grappig om te hebben alleen duren ze echt 0,5 sec. dat is wel jammer.
Maar voor die prijs kan je ze gewoon niet laten liggen!!

groetjes Max

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan