Jullie mening over de countdown!

Ik weet niet of het leuk is voor de sfeer, een zomer countdown. Dit is ooit puur in het leven geroepen om de zin voor de feestdagen wat te verhogen. Maar het idee word wel meegenomen. We gaan dit zeker bespreken, zoals we dat met alles doen. :)

Countdown, is aftellen. En wát doe ik juist in de zomer? AFTELLEN tot het vuurwerkseizoen :)

Hou het gedeeltelijk open, heerlijk om toch dat beetje sfeer te proeven. Hou de topics zoals wat vond jij van je afgestoken vuurwerk. Alles van afgelopen jaar, nog niet voor wat komen gaat.

Maak zomertopics aan bijvoorbeeld:
- Het vakantietopic
- Vuurwerk afgestoken tijdens je vakantie in het buitenland in de zomer.
- Welke vuurwerkwinkels heb jij bezocht op je vakantie?
- Vuurwerk collectie uit het buitenland.
Maak het seizoensgebonden!

En dan 1 september alle topics in het archief gooien van 2012/2013 en de topics van 2013/2014 open houden!

Als vervolg hierop:

Maak een nieuw sub-forum aan:
After-Down of Cooling-Down de laatste leek mij het beste!

In dit sub-forum komen alle dingen m.b.t. afgelopen oud en nieuw. En de huidige tijd:
- Welke producten vond je goed en/of minder wat je had vorig jaar?
- Wintertopic open t/m bijv. maart dan is de Winter wel gedaan.
- Zomertopic.
- Vuurwerkshows op je vakantie.
- Wat doe jij om de tijd te doden in de zomer (m.b.t. vuurwerk)?
- Shoppen (vuurwerk duhh) tijdens je vakantie.
- Heb jij nog gestookt afgelopen periode? Cq. Wat was het laatste wat je hebt gestookt?
- Plaats de foto's van de vuurwerkwinkels op jou vakantie bestemming.
- Geen oliebollen topic, maar het BBQ topic
- Wat waren de leuke en minder leuke dingen afgelopen oud en nieuw?
- ETC, ETC!

Nog NIET vooruitblikken op komend Oud & Nieuw, maar terugkijken op afgelopen Oud & Nieuw, en het zomer-gerelateerd maken.
Alleen Crewleden kunnen topics aanmaken, anders maken leden misschien topics aan wat teveel in het Countdown gedeelte horen. Net als hoe het nu is in het Countdown-gedeelte.

Zo houd je tenminste nog wat leden op het forum in de mindere periode, en blijft er wat meer actie dan dat er al was.
Proberen kan altijd, als het niks is kan het volgend jaar niet gedaan worden!
Wie niet waagt, wie niet wint! :D

Laatst bewerkt:
Ik denk dat we ook niet moeten doordraven met de Countdown. Down dit down dat, dat moeten we niet willen denk ik.

Ik zeg gooi het hele handeltje gewoon weer dicht tot september en zorg dat er een topic open blijft voor mensen die advies willen hebben over hun show. Andere topics worden denk ik overbodig omdat de nieuwe producten toch vaak pas in de loop van het jaar bekend worden en van veel lijstjes niet veel meer overblijft.

Dat is mijn advies.

De bedoeling is dat dit gedeelte juist offline gaat. Aangezien het toch net dat ene is wat duidelijk maakt dat we niet zolang meer hoeven te wachten. Ik zeg sluiten, al vind ik open blijven leuker.

Open blijft leuker maar dan zijn de activiteiten gewoon op de form wat minder.
Daarom is het een prima plan van @(tristen) dat de topic gedeeltelijk openblijft, zodat de andere topic meer belangstelling krijgen wanneer ze open gaan rond september.
Doordat de topic's gedeeltelijk open blijf wordt het ook mogelijken: BBQ en efteling meeting te houden met de vuurwerk freak's
En wat bijvoorbeeld jouw activiteiten zijn in de zomer betreft het vuurwerk!

Groetjes!! :D

Zomer gedeelte lijkt me ook wel prima,

Hier kunnen dan misschien ook topics worden gewijd aan bijvoorbeeld de tour de france. En hengelsport weer een apart topic geven. Want zoals die nu in het sport topic is verborgen is dat niks!

Bij de voorbeelden van Tristen staan veel leuke topics, maar toch zie ik daar niet echt countdown in. In de Countdown hoor je af te tellen tot het einde, dat doe je niet in de zomer... Daar heb je het niet over je vakanties en bbq's! Allemaal leuk, maar op mij heeft dat allemaal geen sfeerverhogende werking. De Countdown open in september o.i.d., zoals afgelopen jaar het geval was, bevalt me prima. Qua activiteit in het countdown deel was ook stijgende lijn te zien naarmate de tijd vorderde, dus het lijk me dat ik hier niet als enige zo over denk.

Edit: Ik las over het Cooling-Down en After-Down heen.

Laatst bewerkt:
Als vervolg hierop:

Maak een nieuw sub-forum aan:
After-Down of Cooling-Down de laatste leek mij het beste!

In dit sub-forum komen alle dingen m.b.t. afgelopen oud en nieuw. En de huidige tijd:
- Welke producten vond je goed en/of minder wat je had vorig jaar?
- Wintertopic open t/m bijv. maart dan is de Winter wel gedaan.
- Zomertopic.
- Vuurwerkshows op je vakantie.
- Wat doe jij om de tijd te doden in de zomer (m.b.t. vuurwerk)?
- Shoppen (vuurwerk duhh) tijdens je vakantie.
- Heb jij nog gestookt afgelopen periode? Cq. Wat was het laatste wat je hebt gestookt?
- Plaats de foto's van de vuurwerkwinkels op jou vakantie bestemming.
- Geen oliebollen topic, maar het BBQ topic
- Wat waren de leuke en minder leuke dingen afgelopen oud en nieuw?
- ETC, ETC!

Nog NIET vooruitblikken op komend Oud & Nieuw, maar terugkijken op afgelopen Oud & Nieuw, en het zomer-gerelateerd maken.
Alleen Crewleden kunnen topics aanmaken, anders maken leden misschien topics aan wat teveel in het Countdown gedeelte horen. Net als hoe het nu is in het Countdown-gedeelte.

Zo houd je tenminste nog wat leden op het forum in de mindere periode, en blijft er wat meer actie dan dat er al was.
Proberen kan altijd, als het niks is kan het volgend jaar niet gedaan worden!
Wie niet waagt, wie niet wint! :D

Bedankt Tristen, dit gaan we zeker meenemen! Andere ideeen zijn natuurlijk altijd welkom!

Columntopic. Kan daar iets mee gedaan worden?

Denk dat als de leden hier het hele jaar mee kunnen stoeien, dat dan de columns aan het einde beter zullen worden. Daarnaast biedt het een mogelijkheid om op ludicke wijze de vuurwerkhaters op de korrel te kunnen nemen.

Open laten gedurende het jaar als onderdeel van de countdown?

Back
Bovenaan