Joy Ride

Iemand die weet of deze topper nog in het assortiment zit van Wolff? Kom hem nauwelijks meer tegen, en zou hem dit jaar eigenlijk wel weer eens willen hebben. :)

Als we dan toch wat 'oude' toppers aan het bumpen zijn. Heb deze twee jaar gehad geloof ik. Wat een burst en effectgrote had de Joy Ride toch! Vorig jaar had ik hem nog bijna besteld voor de volle mep, bij een regulier Vuurwerkland verkooppunt. Loont zich ook uitsteken met een aantal na elkaar of tegelijk, zoals hierboven. Wat een gruwelijke cake! :D

Blijft gewoon een topcake. Als je hem voor een leuke prijs mee kan nemen een no brainer wat mij betreft.

Nou is wind niet bevordelijk voor vuurwerk, en gelukkig kan een beetje wind geen kwaad. Maar voor deze cake is echt windstil nodig, dan is hij echt schitterend.

volgens mij heb ik deze wel eens gehad maar ik kan hem niet meer terug vinden in mn foto archief dus ik kwam hem tegen en dacht die moet ik nog is hebben! ben benieuwd na al die lovende reacties hier!

Laatste karton wat ik in bezit had in 2023 was helaas geen schim van wat het had moeten zijn. Gaaf dat er nog goeie in omloop zijn!

Back
Bovenaan