Joy Ride

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1613
Artikelnaam: Joy Ride
Netto Kruitgewicht: 457 gram
Aantal Schoten: 25 schots
Effectomschrijving: Neem een rit met de Untouchables en geniet van zilveren en gouden effecten! enjoy!
Tijdsduur: 25 seconden
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 38,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1613_joy_ride_kopie.jpg

Demo 2016:

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een topper is dit zeg!! Hij is prijzig maar ook echt heel goed uitgevoerd. Mega grote strobe boeketten met gouden palmen er door heen! Heerlijke bak voor ons als liefhebbers.

Mooi grote boeketten, sprong er wat dat betreft ook echt tussenuit op de demo.
Ik vond hem top, de prijs maakt mij wat aan het twijfelen, maar staat op het wensenlijstje!

Schitterende cake dit. Mooie grote boeketten. Ene boeket blijft nog lekker hangen en de volgende komt er over heen. Prachtig.

Dat goud bleef zo ongelofelijk lang hangen. Pracht cake. €38,95 valt toch nog wel mee?

Ik denk dat het een heel redelijke prijs is voor een cake met 457 gram kruit ja, heb je gewoon gelijk in.
Het hakt er echter wel in qua budget, een mooie bak, dus wel op het wensenlijstje, maar als er iets mooiers is, dan laat ik deze dus toch staan. :wink:

Hij is inderdaad prijzig, net geen twee euro per schot. Maar de uitwerking is toch fantastisch? Een strobe en een willow die beide heel lang blijven hangen getuigd van top kwaliteit! Ik vond deze gisteren beter presteren dan de topper van vorig jaar (Red Heat). Per schot is de Joy Ride voordeliger, en volgens mij hadden velen van ons de red heat vorig jaar ook in bezit, dus waarom deze dan niet?

Dit was ook een van mijn toppers idd....prachtige grote blinkerboeketten met een mooie langbrandende gouden willow. Deze moet er gewoon komen in mijn collectie.

ik heb twee keer alcatraz al staan in de finale, maar ik denk dat deze daar prima bij past. Mooie cake.. Ik houd hem zeker in de gaten.
greetzz

Afgaande op de film lijkt het een erg goede cake. Goud buigt mooi naar beneden af, precies zoals het hoort!

Prachtige bak! Goeie blink, goed goud, enorm grote goed ronde boeketten en dan nog een eerlijke prijs ook nog.

ik heb twee keer alcatraz al staan in de finale, maar ik denk dat deze daar prima bij past. Mooie cake.. Ik houd hem zeker in de gaten.
greetzz
Kun je beter vervangen voor deze :p
Of eerst twee keer de alcatraz en dan deze...de alcatraz valt hierbij in het niet.

Kun je beter vervangen voor deze :p
Of eerst twee keer de alcatraz en dan deze...de alcatraz valt hierbij in het niet.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Alcatraz is ook gewoon een supervette cake en vind ze allebei echt top. Wel zou ik denk ik inderdaad eerst de alcatraz doen en daarna de Joy Ride!

Dit is echt een topper, staat 4x op mijn lijst :D

Hij is inderdaad prijzig, net geen twee euro per schot. Maar de uitwerking is toch fantastisch? Een strobe en een willow die beide heel lang blijven hangen getuigd van top kwaliteit! Ik vond deze gisteren beter presteren dan de topper van vorig jaar (Red Heat). Per schot is de Joy Ride voordeliger, en volgens mij hadden velen van ons de red heat vorig jaar ook in bezit, dus waarom deze dan niet?

net geen twee euro valt ook wel een beetje mee.
Ik kom op 1.56 per schot. Dan heb ik nog geen rekening gehouden met een eventuele korting die de meeste liefhebbers wel ergens scoren. Stel je krijgt ergens een staffelkorting van 30% dan zit je op 27 euro 26 per cake en dus 1.09 per schot. En voor dit geweld heb ik dat er wel voor over.
greetzz

Laatst bewerkt:
Duur is ie zeker, maar je krijgt er dan wel dikke kwaliteit voor. Sinds vorig jaar zijn er meer cake's gekomen van zo'n 40 euro voor 25 shots. Kijk bijvoorbeeld naar Sky palms van Royal, of Alcatraz van Wolff. Dit zijn 1 van de beste cake's en allemaal vrij prijzig, dus je moet voor je zelf kijken wat je liever wilt. Kwaliteit of kwantiteit.

Valt het jullie ook op dat de cake links kleinere boeketten heeft en lager schiet (behalve de mine)?

Ik zit te twijfelen deze te nemen (met korting), maar door de filmpjes ben ik bang dat er misschien gebruik gemaakt wordt van samples. Wat denken jullie?

Bij de Stars over Paris is het ook te zien (vooral vanaf 0:16):

Wellicht staat de camera niet recht tussen beide opstellingen,
in de film van Stars over Paris lijkt namelijk bij de eerste schoten de linkeropstelling verder weg te staan.

Back
Bovenaan