• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Jorge] FP3 Small

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad ik zie gewoon een mooi roze crêpe papiertje!
Is altijd leuk zo'n crêpe papier aan nitraat hoort erbij haha:p

Laatst bewerkt:
dit jaar zeker een paar pakjes van halen.
de prijs/kwaliteit is idd zeer goed!

heb ze vorig jaar paar pakjes meegemaakt. En knal is echt verassend goed voor z'n klein ding!

Dit jaar ga ik ze in een project verwerken. In totaal 1500 aan verschillende soorten lont en dit geheel achter mekaar. Zal het zeker filmen met O&N en hem hier posten. Prijs/kwaliteit van deze kleine knallers is inderdaad zeker goed.

Gr.

Ze zijn absoluut niet te vergelijken met een la bomba...

Dit is een ontzettend leuke knaller voor erbij en erg voordelig omdat ze met 30 in een pakje zitten. Toch is het niet zo dat hij echt bij de grotere jongens kan horen.
Het is hetzelfde verschil als tussen de la bomba en panta colour salute en tussen de fp3 en de fenix colour salute.

Dus: La Bomba gaat toch echt behoorlijk harder dan de fp3 small!

Ze zijn absoluut niet te vergelijken met een la bomba...

Dit is een ontzettend leuke knaller voor erbij en erg voordelig omdat ze met 30 in een pakje zitten. Toch is het niet zo dat hij echt bij de grotere jongens kan horen.
Het is hetzelfde verschil als tussen de la bomba en panta colour salute en tussen de fp3 en de fenix colour salute.

Dus: La Bomba gaat toch echt behoorlijk harder dan de fp3 small!

Ehm nee, er zit amper verschil tussen deze knallers. En zeker al helemaal niet zo groot als een la bomba en panta CS. Zoek maar eens op vergelijkings filmpjes

Ik vind dit zeer goede nitraten voor een leuke prijs, ik vind ze ongeveer evenhard gaan als Chooet Bangers. Ik vind het wel leuk als je ze afsteekt en mensen denken dat ze heel zacht gaan en dan ineens die klap, BAM!. Ik denk dat als je een goede test doet dat ze een beetje tussen de La Bomba en de Chooet Banger in zitten.

Ik vind dit zeer goede nitraten voor een leuke prijs, ik vind ze ongeveer evenhard gaan als Chooet Bangers. Ik vind het wel leuk als je ze afsteekt en mensen denken dat ze heel zacht gaan en dan ineens die klap, BAM!. Ik denk dat als je een goede test doet dat ze een beetje tussen de La Bomba en de Chooet Banger in zitten.

Dit, inderdaad. En als ik dan de vergelijking maak tussen de Chooêt Banger en de FP3 Small;

Chooêt Banger:
20 stuks
Normaal formaat nitraat

FP3 Small:
30 stuks
Klein formaat nitraat

Nouja, je snapt het al; als je eraan kan komen en men een keuze heeft, neemt men vrijwel altijd de FP3 small. Ik zou ze persoonlijk nemen vanwege het formaat; zo klein, geweldig! Kom je aan met zo'n klein ding; BAM!

Geweldig leuke hebbedingetjes, dat zijn ze.

Nog even twee foto's die aangeven hoe klein ze zijn (overigens zijn deze foto's niet van mij):

334kabq.jpg

2mpajw6.png

Credits gaan naar Intoxx

Laatst bewerkt:
Ik erken dat dit een ontzettend leuke knaller is en dat hij verassend hard gaat voor zijn formaat. En dat hij met 30stuks in een pakje erg voordelig is.
Maar puur mbt de knal verhoudt hij zich nog niet tot de wat grotere.

Laatst bewerkt door een moderator:
De knal is in principe als volgt:
Panta La Bomba, FP3(fenix), Panta Colour Salute, Fenix Colour Salute

Beetje krom om te zeggen dat la bomba harder knalt dan CS, maar goed.. het zal wel aan mij liggen dan. :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
lekker duidelijk dit he...
de een zegt gelijk aan la bomba de ander niet
de vraag is dus:
welke is beter? la bomba of fp3 small?

lekker duidelijk dit he...
de een zegt gelijk aan la bomba de ander niet
de vraag is dus:
welke is beter? la bomba of fp3 small?

Iedereen ervaart een knal anders he..
Ik vind de fp3 small een betere knal hebben.
Maar labomba doet niet veel onder en die heeft nog een leuke groene vlam.
Het kan zijn dat andere het totaal niet met me eens zijn.

Iemand stak net in de buurt hier eentje af, en die knalde echt hard,vond ze even hard gaan als een Thunder Cracker uit belgie. En de flits is erg goed!

Top dingen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan