Jongens gooien zwaar vuurwerk naar dieren in Den Haag

kaboem

VWC lid
DEN HAAG - 4 jongens in de leeftijd van 16 tot 19 jaar zijn dinsdag aangehouden voor het gooien van zwaar vuurwerk naar dieren. Dat gebeurde in de Schalk Burgerstraat in Den Haag. De politie was gewaarschuwd door mensen die de jongens bezig zagen.
Bij het zien van de agenten renden de jongens weg, maar de agenten kregen hen toch te pakken. Een andere 16-jarige jongen kreeg een bekeuring omdat hij de aanhoudingen probeerde te belemmeren.

http://www.omroepwest.nl/nieuws/24-12-2014/jongens-gooien-zwaar-vuurwerk-naar-dieren-den-haag

dat wordt waarschijnlijk weer bureau halt en verontwaardige ouders met de opmerking zoiets doet mijn kind niet

Als ik het ooit zie gebeuren trap ik die gasten naar een plek waar ze nooit meer gevonden worden.

Hier kan ik zo kwaad om worden.

Gelukkig zijn ze opgepakt, nu opsluiten 14 dagen!

Er zal nu een statement gemaakt moeten worden, dan laten andere het hopelijk ook uit hun hoofd om hetzelfde te doen, keihard aanpakken deze gasten.

Stenigen en andere soorten bedenkingen van het ergste soort vind ik niet op zijn plaats bij dit soort jongens.
Het beste is ze zo lang mogelijk vast te houden en ze ernstig te wijzen op de gevaren hiervan.
Dieren horen alles 10x zo hard als mensen. Vind het zeer sneu voor de diertjes welke gewoonweg proberen te genieten van de natuur. Wordt er misselijk van :sad:
Mocht ik toch een soortgelijke straf bedenken zal ik zeggen, plaats de daders in een kooi en gooi vuurwerk naar ze en hopen dat ze hiervan leren!

oog om oog, tand om tand.
zelfde bij die dwazen doen als wat ze bij die dieren hebben gedaan.
maar dan in een kamer van 3 bij 3!
en nog flinke trappen na geven!
kijken of ze het dan nog zo leuk vinden!

Back
Bovenaan