Jongens blazen condoom automaat op.

er word weer flink gelachen maar als groen links weer komt ouwehoeren over een verbod loopt dit hele forum weer te blazen en janken

er word weer flink gelachen maar als groen links weer komt ouwehoeren over een verbod loopt dit hele forum weer te blazen en janken

Het leven bestaat niet alleen uit lachen. Maar ook uit janken, griepen, tieren, zuchten et cetera. Part of life. Ik deel je mening dat we er eigenlijk niet om zouden moeten lachen en dat we serieus boos zijn.

Soms kan lachen, ook als het om iets ernstigs gaat, helpen bij het stoom af laten blazen. Zo bezie ik de reacties in het topic. Lachen om stoom af te blazen. En! Lachen, als een boer met kiespijn...

Het leven bestaat niet alleen uit lachen. Maar ook uit janken, griepen, tieren, zuchten et cetera. Part of life. Ik deel je mening dat we er eigenlijk niet om zouden moeten lachen en dat we serieus boos zijn.

Soms kan lachen, ook als het om iets ernstigs gaat, helpen bij het stoom af laten blazen. Zo bezie ik de reacties in het topic. Lachen om stoom af te blazen. En! Lachen, als een boer met kiespijn...
tja zo kan je het ook bekijken, ik kan mij er wel een beetje in vinden ik heb zelf al vaak op de kast gezeten door de verpesters en media word er wel moe van.mijn reactie slaat ook op dat wat op vwc gebeurd onder een vergrootglas ligt(gezien sommige topics)dat media het idee kan krijgen dat wij het allemaal wel leuk vinden en zo is er weer een vooroordeel ontstaan over vwc

Wat een nutteloos gedoe weer. Een condoomautomaat? Wat is het volgende vraag ik me af.
Waarom gebeurt dit alleen in Nederland? Ik kom bijna dagelijks in Belgie en Duitsland en daar hangen in dorpen brood/frisdrank/bier automaten. In Duitsland zelfs sigarettenautomaten en daar gebeurt niks mee. Waar komt toch dat verlangen vandaan om iets te vernielen?

Wat een nutteloos gedoe weer. Een condoomautomaat? Wat is het volgende vraag ik me af.
Waarom gebeurt dit alleen in Nederland? Ik kom bijna dagelijks in Belgie en Duitsland en daar hangen in dorpen brood/frisdrank/bier automaten. In Duitsland zelfs sigarettenautomaten en daar gebeurt niks mee. Waar komt toch dat verlangen vandaan om iets te vernielen?
je kan er lang of kort over praten in mijn omgeving word ik vaak aangevallen op dit punt maar wat mij betreft ligt het aan de......opvoeding

Onzin. Je kan je kinderen zo goed opvoeden als je wilt, als een kind daadwerkelijk iets uit wilt halen, dan doe je daar als ouder bar weinig aan. Ieder kind kan achter de rug van de ouder om iets doen wat gezeik oplevert. Er zijn ouders die goed kunnen opvoeden en een pleurisjong hebben. Er zijn ouders die daar wat minder goed in zijn, maar een kind hebben dat geen rottigheid uithaalt.

Onzin. Je kan je kinderen zo goed opvoeden als je wilt, als een kind daadwerkelijk iets uit wilt halen, dan doe je daar als ouder bar weinig aan. Ieder kind kan achter de rug van de ouder om iets doen wat gezeik oplevert. Er zijn ouders die goed kunnen opvoeden en een pleurisjong hebben. Er zijn ouders die daar wat minder goed in zijn, maar een kind hebben dat geen rottigheid uithaalt.
er zijn altijd uitzonderingen maar door de bank genomen ligt het wat mij betreft aan opvoeding bijbrengen van normen en waarden,pas geleden was er een stukje op tv over gezinnen in frankrijk die een restaurant bezochten ten opzichte van nederlandse gezinnen als je het gedrag zag van onze kinderen zag echt om je te schamen.ook een documantaire gezien over een rapduo in nederland de een kwam uit het noorden vant land de andere uit de randstad ze gingen naar hun geboorte streek uit hun jeugd terug bij die uit het noorden was leuk iddilisch maar bij de randstad jongen toen ze over de straat liepen in zijn buurt was echt schandalig toen het gajus de camera zag was het hek van de dam schelden vingers etc om je dood te schamen.opvoeding kan dat ene condoom app niet redden maar hier in nederland word echt echt veel veel gesloopt.en eerlijk is eerlijk om je heen gebeurt dat veel minder ik blijf bij mijn mening op dit punt en dat is opvoeding

Zoals ik al eerder aangaf: In onze buurlanden hangen verschillende automaten aan de muur. In Nederland geef ik zo'n automaat hooguit een half uur nadat het donker word. Dit heeft niets met opvoeding te maken maar met mentaliteit.

Ik voorzie een stijging in het aantal zwangerschappen na de jaarwisseling..

Ach, jochies gepakt, case closed.

Back
Bovenaan