Jongen koopt voor 2.000 euro vuurwerk

WOW mijn moeder vind het al veel als ze mij sponserd met 20 euro!

Maar stel nou voor 1700 euro.. Das een vakantie das een super computer das MEGA veel geld. Ach ja die moeder kan het komende jaar geen eten meer kopen/kleren/andere dingen MAAR ze hadden wel voor 1700 euro vuurwerk!

WOW mijn moeder vind het al veel als ze mij sponserd met 20 euro!

Maar stel nou voor 1700 euro.. Das een vakantie das een super computer das MEGA veel geld. Ach ja die moeder kan het komende jaar geen eten meer kopen/kleren/andere dingen MAAR ze hadden wel voor 1700 euro vuurwerk!

wie breed heeft laat breed hangen ;) ik ken moeders niet en wat voor werk ze doet, maar het zal blijkbaar wel in het budget passen!
en zo niet dan is ze gewoon een domme geit :)

Dus omdat mensen voor dit soort bedragen vuurwerk halen zijn ze gek ?
De 1 rookt/drinkt een heel jaar, en de ander stookt 1 dag per jaar :wink:

Ik heb het helemaal niet over het bedrag,maar over de manier van praten van die mensen, Heb zelf heel veel verwende kindjes in de buurt zitten, Das toch aardig irritant, maarja ze leren het zelf als ze later alles voor hunzelf moeten regelen en betalen:)

Mijn moeder geeft elk jaar ca. 2 euro aan vuurwerk uit zodat ze kan kijken hoe ik haar grondbloemen af steek:p Ik zou ook wel zo'n moeder willen:D

Pfff.. sorry hoor, maar ik denk dat die moeder wel een zeer vervelende puber thuis heeft rondlopen en gewoon zijn zin wil doordrammen en haar helemaal de kop gek maakt en wie weet zelfs met vuile woorden ligt te gooien enz. Ik kan mij anders niet voorstellen dat een moeder uberhaupt 1700 euro aan haar kind zou geven om vuurwerk te kopen. Triest allemaal!

Hahahaha,

Volgens mij heeft zijn moeder een deal gemaakt:wink:
Jij krijgt van mij 1700 euro vuurwerk en dan doe jij voor mij een jaar lang het huishouden en misschien dat jaar daarna ook nog:wink::bonk:

Inderdaad de 1 rook de ander drinkt... een roker die een pakkie per dag rookt, stookt er ook bijna 2000 euro per jaar doorheen... dus ja?? in zijn leven rekenende vanaf 20 jaar tot 70 jaar 100.000,-- oftewel een TON!!!!

Pfff.. sorry hoor, maar ik denk dat die moeder wel een zeer vervelende puber thuis heeft rondlopen en gewoon zijn zin wil doordrammen en haar helemaal de kop gek maakt en wie weet zelfs met vuile woorden ligt te gooien enz. Ik kan mij anders niet voorstellen dat een moeder uberhaupt 1700 euro aan haar kind zou geven om vuurwerk te kopen. Triest allemaal!

Misschien zijn ze wel miljonair? Misschien hebben zijn ouders allebei wel een goede baan? Of misschien vind Moeder het zelf ook wel hardstikke mooi?

Kan genoeg redenen bedenken waarom ze zoveel geld bijlegd. Zitten overigens genoeg freaks hier op het forum die voor zulke bedragen vuurwerk kopen.
Dus vind niet dat het aan ons is, om over hun aankopen te oordelen.:)

wel grappig om al die reacties te lezen.
Ik vind zelf persoonlijk dat als ze voor 1700 bij wil leggen ze dit lekker moet doen. Of het slim is of wat dan ook is een andere vraag, maar wat dit betreft moeten mensen zelf lekker weten wat ze met hun geld doen, zonder dat er allemaal mensen over gaan oordelen.
volgende vraag is of het slim is om op tv te gaan. Zo krijg je altijd reacties.
Maargoed, ik hoop(en verwacht) dat deze jongen een leuk O&N heeft gehad.
greetzz

Inderdaad de 1 rook de ander drinkt... een roker die een pakkie per dag rookt, stookt er ook bijna 2000 euro per jaar doorheen... dus ja?? in zijn leven rekenende vanaf 20 jaar tot 70 jaar 100.000,-- oftewel een TON!!!!

+ Dat roken en drinken schadelijk is voor je gezondheid!:bye:

Laatst bewerkt:
Haha, mijn moeder vindt het al achtelijk dat IK vuurwerk koop, laat staan dat ze sponserd! :D
Nee als zijn moeder dit wil, moet ze het lekker zelf weten...
Maar als ze nog eens een kind wil addopteren komt ze maar langs :p

Back
Bovenaan