Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze gaat wel heel laag ja. Gelukkig maar eentje besteld maar ik heb z'n vermoeden dat deze niet eens door de keuring gaat komen gezien hoe laag hij gaat.
Ik was er niet bij, maar die burst is op film ook afhankelijk van de camera en de bijbehorende microfoon in het bijzonder.
Je bedoelt dat dit bijvoorbeeld door vocht komt en dat een droge Johnny stukken beter zal zijn? Ik ga hem sowieso bij de verwarming neerzetten en wacht misschien zelfs een jaartje.Ik heb idd ook heel iets anders gezien op de demo helaas, maar hoe vaak is het niet gebeurd dat die daarna presteerde als een malle!! Ik hoop het voor degene die hem aangeschaft hebben, kan me niet voorstellen dat die straks zo presteert in de straat. Ik heb het gevoel dat dat goedkomt.
Ja idd kan vochtprobleem zijn. De echte freak weet nog indertijd hoe het met de Garden of Eden ging was ook drama in het begin, maar eenmaal in de straat en ook zelf aan den lijve ondervonden echt een superbak!! Helaas is die niet meer. Maar ontopic ik hoop voor een ieder een superjohnny in de straat...Je bedoelt dat dit bijvoorbeeld door vocht komt en dat een droge Johnny stukken beter zal zijn? Ik ga hem sowieso bij de verwarming neerzetten en wacht misschien zelfs een jaartje.