Johnny Dangerous

Deze gaat wel heel laag ja. Gelukkig maar eentje besteld maar ik heb z'n vermoeden dat deze niet eens door de keuring gaat komen gezien hoe laag hij gaat.

Deze gaat wel heel laag ja. Gelukkig maar eentje besteld maar ik heb z'n vermoeden dat deze niet eens door de keuring gaat komen gezien hoe laag hij gaat.

Heb er ook een voor nog geen €18 besteld. Nu ff afwachten wat het wordt.
Conclusie trekken dat hij niet door de keuring komt lijkt wat voorbarig, dit kan gewoon een slecht exemplaar zijn geweest.

Let's hope for the best.

Heb er hier ook 2 van besteld, maar dit is echt absurd slecht zeg... Tuurlijk snap ik dat er eerder dit jaar een sample werd geschoten en dat die burst en crackling wat overdreven waren. Je gaat dan uit de hij in de straat op 70-80% presteert van hoe je hem daar ziet, maar dit komt op 20-30% man... Als het gaat lukken wil ik deze annuleren, is mij te gevaarlijk in de straat!

Het lijkt erop dat er iets met die cake uit bovenstaande filmpjes aan de hand is. Die hele linker rij is aan de lage kant. Ik was er niet bij, maar die burst is op film ook afhankelijk van de camera en de bijbehorende microfoon in het bijzonder. En als ie nog niet goed droog is heeft dat zeker ook zijn weerslag op de burst.

We hebben wel eerder gedacht dat een cake muggenscheetjes gaf en dat het bij Oudjaar toch hard was. Hopelijk wordt ie nog ergens in de komende twee weken geschoten waar deze even lekker droog gestookt is.

Om zulke flops/samples van Rubro/Mania koop ik al een paar jaar geen nieuwe producten meer van hun, maar wacht ik een jaartje.

De grootste teleurstelling OOIT. Van een geniaal product op de importeursdemo. Naar iets wat niet eens opvalt in een dealer-demo. Echt nog me nooit zo teleurgesteld en boos gevoeld over een stom product.

Da's niet best zeg. Heb nog getwijfeld of ik 'm zou bestellen maar ben achteraf heel blij dat ik het niet gedaan heb.

Ik heb idd ook heel iets anders gezien op de demo helaas, maar hoe vaak is het niet gebeurd dat die daarna presteerde als een malle!! Ik hoop het voor degene die hem aangeschaft hebben, kan me niet voorstellen dat die straks zo presteert in de straat. Ik heb het gevoel dat dat goedkomt.

Ik heb idd ook heel iets anders gezien op de demo helaas, maar hoe vaak is het niet gebeurd dat die daarna presteerde als een malle!! Ik hoop het voor degene die hem aangeschaft hebben, kan me niet voorstellen dat die straks zo presteert in de straat. Ik heb het gevoel dat dat goedkomt.
Je bedoelt dat dit bijvoorbeeld door vocht komt en dat een droge Johnny stukken beter zal zijn? Ik ga hem sowieso bij de verwarming neerzetten en wacht misschien zelfs een jaartje.

Je bedoelt dat dit bijvoorbeeld door vocht komt en dat een droge Johnny stukken beter zal zijn? Ik ga hem sowieso bij de verwarming neerzetten en wacht misschien zelfs een jaartje.
Ja idd kan vochtprobleem zijn. De echte freak weet nog indertijd hoe het met de Garden of Eden ging was ook drama in het begin, maar eenmaal in de straat en ook zelf aan den lijve ondervonden echt een superbak!! Helaas is die niet meer. Maar ontopic ik hoop voor een ieder een superjohnny in de straat...

Het is wel duidelijk dat ze op safe spelen met deze cake in de zin van knallen want echt bijster veel was het niet. De meeste siercakes knalde stukje harder. Was ook een maandagochten exemplaar met die lage burst.

Toppertje toch voot 18 euro�� zo slecht is het toch niet voor 20mm tubes.

Back
Bovenaan