Joey raakt vingers kwijt

mania4u

VWC lid
http://www.ad.nl/dossier-nieuws/joey-16-raakt-vingers-kwijt-door-vuurwerkbom~ade630be/

Zielig voor hem maar eigen schuld dikke bult.

En toestemming geven om foto te plaatsen.

Wat ik mij dan afvraag Waar zijn de ouders mij bezig? Jongeren doen klakkeloos dingen. En ouders controleren er niet op.

Mijn moeders pakte vroeger vuurwerk af gooide het weg en ik kreeg niks meer. Ze hebben gewoon ren keer een bestelling niet eens opgehaald volgend mij.

Maar ja triest voor hem maar hij kon het weten.

Echt rot voor hem.
Maar sorry, op mijn zestiende schoot ik al 16 mm bp motoren de lucht in.

Op je zestiende vuurwerk in een glazen pot stoppen klinkt naar mijn oren als "dom"
Iedereen weet wat glas,plastic,karton,beton,metaal doet in combinatie met vuurwerk. Dat is logisch nadenken !!

Lullig voor die knul.
Heeft het wiel ook niet uitgevonden, en verpest het ook mooi voor anderen

Je bent rund als je met vuurwerk stunt!
Hoe komen mensen erop om zelf iets te maken en vooral in een glazen pot te doen

Wat ik nog het meest rare vindt is dat het al jaren bekend is dat je geen vuurwerk in een glazen pot moet doen. En toch blijven mensen het doen, is dit eigenwijs of gewoon Dom?

Dus als dit soort idioten stunten met vuurwerk stunten wil mevrouw al het vuurwerk verbieden. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat wanneer ze iemand behandelt die met zijn dronken kop een auto-ongeluk krijgt ze niet direct roept dat alcohol verboden moet worden. Natuurlijk niet, want ze drink zelf immers ook graag een glaasje. Meten met twee maten noemen we dat.

Lullig voor die knul, maar eerlijk waar liever hij zelf gewond door zijn vuurwerkbom, dan toevallige voorbij lopende burgers

aaaaah alleen die reacties er weer onder die mensen lezen alleen maar het woord vuurwerk en vingers kwijt.

wat moet dat in een glazen pot? ok dit keer is het vuurwerk maar hoeveel rommel uit je keukenkast kan je gebruiken voor een bom?

kan hier altijd zo kwaad om worden.

eigen domme schuld van die jongen maar daar word niet op aangestuurd.

JE BENT EEN RUND ALS JE ME VUURWERK STUNT

Bedankt Joey dat je onze hobby loopt te vergallen, 16 jaar.... je zou beter moeten weten knuppel.
Klinkt hard maar zo kijk ik er tegenaan.

Vreemd, als de glazen pot versplinterd dan moet je hand helemaal open liggen, zie op de foto nergens iets van dien aard.

Van die kansloze reacties eronder: "weer een slachtoffer, het wordt tijd dat consumenten vuurwerk verboden wordt."

Ten eerste was het zelfmaak, ten tweede was het waarschijnlijk geen legaal vuurwerk en ten derde.. in een glazen pot... realy? Wat verwacht je.

Wel erg sneu voor die kerel. Een fout waar hij voor altijd mee moet leven. Maar die reacties eronder kan ik wel van kotsen.

Echt gebeurd of niet, het is en blijft gewoon ongelooflijk dom en stom. Wat een verstand heb je dan, ookal ben je 16. Sorry, maar kan hier met m'n kop niet bij. Dit heeft namelijk niks met vuurwerk te maken.

Back
Bovenaan