Jewel in the Crown [Uitloop]

Dat grote effect is toch gewoon palmboomeffect?...of zijn crown en palm haast hetzelfde.... Oh ja....naar aanleiding van jullie goeie reacties heb ik wat plek vrij proberen te maken in het voorlopige lijstje O&N 08/09 dus deze staat er nu ook tussen en terecht neem ik aan :)

Palmboomeffect is strakker getekend met dikkere lijnen, golden crown hangt meer( vele slierten die zakken).

inderdaad een eindsalvo falling leaves, persoonlijk had ik liever het effect ervoor als eindsalvo. Die whistling tails vind ik ook erg cool en zie je helaas te weinig in cakes terug.

IK vind het hierbij zó jammer dat ie niet in waaiervorm is...al die leaves die door mekaar heen gaan...zonde

Ik moet me nu toch wel een beetje schamen, ik heb deze pot nog niet echt opgemerkt op demo's en op films. Nu ik die film van Afcajax zie, moet ik toegeven dat dit een pracht pot is.
Wat een prachtige crowns heeft deze pot zeg en dan die mooie falling leaves.
Staat alvast op het lijstje:)

mooie film keesiej.
het is een super pot dit vind ik echt de mooiste pot van broekhoff
hij schiet echt kwaliteits boeketten op het filmpje hierboven zie je het niet maar de brocade crown effecten die vallen op de grond zolang blijven ze hangen terwijl de pot de effecten aardig hoog schiet. en de Falling leave's zijn ook echt mooi die blijven ook mooi hangen en echt mooie scherpe kleuren geven ze. kortom hij is zijn geld dubbel en dwars waard!

wat een top bak weer!
ik had hem nou voor de 3e keer en hij blijft erg goed.
de falling leaves zijn in erg goede kleuren uit gevoerd die ook veel licht geven en met een leuke fluit naar boven gaan. en de brocades die ook per salvo's worden geschoten vond ik ook weer erg goed. deze pot die zou zolang hij te koop is altijd in mijn collectie zitten.
gewoon weg een aanrader!

Een van de weinig Broekhoff cakes die ik zelf echt een aanrader vind. Op een demo of van een filmpje, hij ziet er altijd goed uit.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had hem dit jaar voor de eerste keer, maar wel 2 stuks.
Echt een supercake. Typisch zo'n cake die ik geen jaar meer wil missen.
whistling to falling leaves en Brocade crown alternerend in salvo's.
Lovely!

Ik heb deze afgelopen jaarwisseling ook voor het eerst live mee mogen maken en ik vind het ook echt een topper! Het enige wat ik nog graag anders zou zien is de afsluiter met de fluiters en (prachtig heldere) falling leaves omruilen voor een finale met de gouden effecten... Verder echt een topper die me goed is bijgebleven!!!

Heb deze cake vanaf het begin dat ie verkocht werd al in mijn collectie willen hebben. Afgelopen oud en nieuw was het dan eindelijk zover.
Het is zo een cake waarvan je meteen weet dat het de jewel in de crown is.
De mooie brocade crowns die de lucht goed vullen, gevolgd door het fluitende falling leafs effect dat de straat goed laat oplichten.
Ik vindt dit echt een aanrader!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan