Je meest recente aankoop

63B7BA10-31B1-4F5A-99C6-E1FEAAD70EAE.jpg

Een airco ( al weekje geleden gekocht ) beste aankoop ooit voor de afgelopen dagen toen het best wel warm was:)

Werd tijd dat ik weer eens normale sneakers kocht. Heb een hoop Nikes maar wilde dus ook eens een andere sneaker, kwam bij deze terecht.

PME Legend Flettner sneaker

PME Legend FLETTNER SNEAKER.jpg

Kromme rug is nu verleden tijd, helaas is de statief zwaarder dan ik had gehoopt. Nu nog een aantal nieuwe onderdelen voor de RIG binnen krijgen en kunnen we eindelijk weer een aantal shows bekijken en ook gaan filmen.

20220824_171101.jpg

Hij is binnen en wat een mogelijkheden zitten erop zeg! Ook lachen dat 3 functies op zit voor op geluid

Meer mogelijkheden op de app trouwens

IMG-20220912-WA0015.jpg

IMG-20220912-WA0030.jpg

Hierbij een filmpje van een aantal modus op de afstandbediening, niet alle mogelijkheden staat op film

Op de app heb je natuurlijk veel meer mogelijkheden maar filmde met mijn mobiel dus is het moeilijk te laten zien l maar hierbij wel een impressie

18 euro op bol gekocht, op alie stukje goedkoper maar moet je wel iets langer wachten.

Laatst bewerkt:
Hierbij een filmpje van een aantal modus op de afstandbediening, niet alle mogelijkheden staat op film

Op de app heb je natuurlijk veel meer mogelijkheden maar filmde met mijn mobiel dus is het moeilijk te laten zien l maar hierbij wel een impressie

18 euro op bol gekocht, op alie stukje goedkoper maar moet je wel iets langer wachten.

En hij ligt in het winkelmandje

Heeft dat ding ook rustige standen want hier word je na 5 min toch gillend gek van? of ik wordt oud hahah.

Ontopic: The Midnight Library

Shared+1.jpg

21325_alt26.jpg

Back
Bovenaan