Je meest recente aankoop

Een tondeuse en een zwembad. De kappersafspraak stond, maar toen werden de maatregelen ingevoerd. Dan maar voor de lockdowncoupe. En het zwembadje was een prijsfoutje van een grote webwinkel dus ben benieuwd of die geleverd wordt!

20 zakjes, goei spul. :D <3

a8ycjd5yxzu.jpeg

Een paar maanden geleden mijn hybride en 29er verkocht, nu een racefiets in order staan.

In de tussentijd wel al de nodige accessoires binnen :D

1.jpg

Een paar maanden geleden mijn hybride en 29er verkocht, nu een racefiets in order staan.

In de tussentijd wel al de nodige accessoires binnen :D

1.jpg

Om weg te stoffen in de schuur dan? Op een racefiets kun je nog steeds je knieschijf, enkels, pols en alles breken hoor. :tongue2:

OT: Nieuwe dopper. Had de oude bij mn ouders laten liggen. Sodemietert mn pa hem bij het plastic afval... :bonk:

Fiets was binnen, gelijk opgebouwd met wat betere onderdelen, nu een mix van Ultegra en Dura Ace en verder alles carbon (zadelpen, stuurpen, aero stuur, pedalen, schoenen :handsup: en natuurlijk de velgen).

c6vmafd0v994.jpg

Vakantiegeld dus behalve wat klein vw erbij, nuttigheden en vinyl ook 2 grotere uitgaven die al langer op het verlanglijstje stonden:

T-2204X.jpg

Sirui T-2204x (om tijdens vogels turen de spotting scope op te zetten)

disco-30-sac-de-couchage-homme.jpg

Nemo Disco 30, eindelijk een tik warmere en ruimere slaapzak dan de mummy die ik had :thumbup:

Een nieuwe hifi set bestaande uit:

Playstream A5 Advance Acoustic
Bowers & Wilkens 706S2 high gloss black
Audio Note An-La speaker kabel 2x2 meter
Goldkabel Audio Selection 45mm dempers
Audioquest NRG Y-3 voedingskabel
Rel T7i subwoofer piano black

Word 27 mei geleverd, kijk er nu al naar uit

Back
Bovenaan