Je meest recente aankoop

Ben lekker aan het uitgeven vandaag. Vanmiddag een Supernaut 1 gehaald en net de Dyson V11 Absolute Extra gekocht. Hoop dat ie goed werkt want onze huidige is een ramp met te korte snoer.
1414042.jpeg

Vorige week de Urban Arrow bakfiets gekocht, en gisteren nog een sparta elektrische fiets zodat we wat meer in beweging komen en wat minder de auto pakken. Ook leuker voor de kids.

Vorige week de Urban Arrow bakfiets gekocht, en gisteren nog een sparta elektrische fiets zodat we wat meer in beweging komen en wat minder de auto pakken. Ook leuker voor de kids.

Kek ding, die heeft mijn vriendin ook. En een Thule wagentje erachter als we naar het strand gaan met de kinderen.

On topic...

Te veel kleding en schoenen.. Iets met geen vuurwerk dit jaar dan maar het geld hieraan uitgeven.
Gezien de PS5 er niet komt die jaar hier verawcht ik zomaar, die komt volgend jaar wel als die er is.

Verschillende zena NL dealers verkopen tegenwoordig ook merchandise, dus tijdens het cat. 1 shoppen maar wat meegenomen.

Screenshot_20201206-142925_Gallery.jpg

Daarnet mijn spannendste aankoop van 2020 gedaan. Als andere hobby heb ik themaparken en attractieparken. In die hobby spaar ik pins uit allerlei verschillende parken. Vandaag kwam op de Website van Disney een limited edition pin set uit van Minnie Mouse tijdens het afsluitende vuurwerk in Disneyland. Nou je zult misschien wel begrijpen dat ik deze als vuurwerk liefhebber ook wel moest hebben.

9/10 keer zijn deze Limited Edition pins binnen 1 minuut uitverkocht, het was dus even spannend of het ging lukken maar ik heb de bestel bevestiging binnen :D

disney pin.jpg

Back
Bovenaan