Je meest recente aankoop

YorickT

VWC lid
Post hier je meest recente aankoop (m.u.v. vuurwerk)
Ik vind het altijd een leuk topic om te volgen op andere fora, dus bij deze introduceer ik het ook hier. :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Vuurwerkgerelateerd? Dat moet dan de 1.0" Single Shot assortiment van Zena Vuurwerk Nederland geweest zijn. Die kreeg ik al laatste mee. Maar daar heb ik niets voor betaald. Dan moet het de Zena Pro Torch zijn!

Ik zou de titel veranderen in "meest recente aankoop" Alex heeft onlangs zijn LAATSTE aankoop gedaan als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik heb vandaag nieuwe wandelschoenen gekocht.:D

Even ter verduidelijking: Ik bedoelde dit topic voor al je recente aankopen die niks met vuurwerk te maken hebben, vandaar dat dit topic ook in het off-topic gedeelte staat.

2 frikadelbroodjes en een flesje goedemorgen ontbijtdrink :p
Of telt dat niet?

Dus, jazeker telt dat.

Ik zou de titel veranderen in "meest recente aankoop" Alex heeft onlangs zijn LAATSTE aankoop gedaan als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik heb vandaag nieuwe wandelschoenen gekocht.:D

Ik begrijp zeker wat je bedoelt. Ik heb de OP aangepast, topic titel kan ik niet aanpassen.

Een heel nieuw interieur van de woon,slaap en badkamer . Alles nieuw ook verf en vloer. Volgende doel de keuken. Eerst weer even sparen.

Vandaag een 'nieuwe vintage' kast gekocht.

Bijlagen

• 20180106_152413.jpg
    20180106_152413.jpg
    73,3 KB · Weergaven: 2
Laatst bewerkt:
2x bioscoop kaarten ( voor nieuwe starwars film ) 2x 3D brillen, 2x pepsi flesjes, 1x doosje chocolade chips 1x mm's bruin.

De nieuwste cd van Eminem. Valt tot nu toe tegen, maar als je alle albums in de kast hebt staan moet die erbij natuurlijk.

Inmiddels tijd voor een extra kastje...

1515328590014363653310.jpg

Back
Bovenaan