Je ideale budget?

budget is verdubbeld voor dit jaar, wegens de kans op verbod volgend jaar.
normaal is die tussen de 2k en 2200.

Ik kijk altijd naar het aantal boxen. Heb een aantal jaar veel te veel gehad. Dus heb ik geteld hoeveel ik normaal op een avond opstook. Dus dat is dan ongeveer het aantal wat ik moet aanschaffen
En dan kijk ik niet echt naar budget

Op dit moment zit ik al op 13 compounds en dan moeten we zelf nog het assortiment uitbrengen… nog maar te zwijgen over de losse cakes (assortimenten).
Vind ik dat erg? Nee! Want zeer waarschijnlijk het laatste jaar… Dus als groep willen wij nog 1 keer echt lekker genieten, waarbij twijfels nu gewoon gekocht worden.

Op dit moment zit ik al op 13 compounds en dan moeten we zelf nog het assortiment uitbrengen… nog maar te zwijgen over de losse cakes (assortimenten).
Vind ik dat erg? Nee! Want zeer waarschijnlijk het laatste jaar… Dus als groep willen wij nog 1 keer echt lekker genieten, waarbij twijfels nu gewoon gekocht worden.
Dat is de juiste instelling man 😉👊 zit zelf nog wel even te wachten op de opening van meer sites hier in de 030 regio maar dan wordt het ook weer hamsteren 😁

Donadoni en Vathorst zijn toch wel erg fijne winkels met zeer fijne prijzen. Al wat besteld daar?
Jazeker heb bij Jan al de nodige bestellingen staan en wacht op de aanvullingen, wacht op de site van gebro heeft meestal ook een leuk én breed assortiment van betaalbaar spul én vathorst nog nooit iets besteld. Én rond oktober komen er weer een hoop bij hier in Utrecht

Jazeker heb bij Jan al de nodige bestellingen staan en wacht op de aanvullingen, wacht op de site van gebro heeft meestal ook een leuk én breed assortiment van betaalbaar spul én vathorst nog nooit iets besteld. Én rond oktober komen er weer een hoop bij hier in Utrecht
Je hebt ook nog VOS in Huizen bedenk ik me nu. Ben zelf opgegroeid in Hilversum , en wellicht nog langs Almere? Voor het Pangu en GBV spul die ook veelbelovend zijn dit jaar.

was afgelopen keer in maarssen bij vechtweelde. prima geregeld daar en zelfs nog goede deals weten te score

Je hebt ook nog VOS in Huizen bedenk ik me nu. Ben zelf opgegroeid in Hilversum , en wellicht nog langs Almere? Voor het Pangu en GBV spul die ook veelbelovend zijn dit jaar.
Heb zelf geen vervoer meer dus een maatje van wil altijd wel even meerijden maar hou daarom het cirkeltje zo klein mogelijk 😉,anders had ik het wel geweten qua winkels en aankopen 😆

Skyward en Springwind erg mooi geprijsd zoals gros van het ass
Heb de turbine al ipv springwind en ook al meer dan 10 compounds ( sensation boxen, full assault, strong celebration oa )... heb bij donadoni nog niks besteld dus zonder om alleen voor skyward daar langs te gaan. Hopelijk komt de skyward in de achterhoek nog te koop voor rond de 80

Back
Bovenaan