Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op hoeveel afstand is dit wel niet gefilmt? Paar honderd meter minimaal vermoed ik . Dan oogt het heel anders dan met oudjaars avond als je er mischien 10 meter vanaf staat.. opzich de boeketten zijn prima zo te zienDeze valt wel wat tegen ja na het zien van de beelden. Nou scheelt hij niet zo heel veel met het filmpje van China Red. Alleen de afstand van filmen is een groot verschil.
Op hoeveel afstand is dit wel niet gefilmt? Paar honderd meter minimaal vermoed ik . Dan oogt het heel anders dan met oudjaars avond als je er mischien 10 meter vanaf staat.. opzich de boeketten zijn prima zo te zien
Op hoeveel afstand is dit wel niet gefilmt? Paar honderd meter minimaal vermoed ik . Dan oogt het heel anders dan met oudjaars avond als je er mischien 10 meter vanaf staat.. opzich de boeketten zijn prima zo te zien
Oke maar de beleving is dan toch amdersPaar honderd meter red je op die locatie niet. De afstand van de locatie waar het vuurwerk staat tot het publiek zal niet meer dan 150 meter zijn.