Jayhawk

Ik vond deze bak erg rommelig. Veel verschillende effecten waardoor er geen lijn in zat. En ook nog eens vrij laf allemaal.

Deze is geen schim met wat ik op het productfilmpje van CR heb gezien. Maar goed in de straat valt hij hopelijk mee.

Deze valt wel wat tegen ja na het zien van de beelden. Nou scheelt hij niet zo heel veel met het filmpje van China Red. Alleen de afstand van filmen is een groot verschil.

Deze valt wel wat tegen ja na het zien van de beelden. Nou scheelt hij niet zo heel veel met het filmpje van China Red. Alleen de afstand van filmen is een groot verschil.
Op hoeveel afstand is dit wel niet gefilmt? Paar honderd meter minimaal vermoed ik . Dan oogt het heel anders dan met oudjaars avond als je er mischien 10 meter vanaf staat.. opzich de boeketten zijn prima zo te zien

Op hoeveel afstand is dit wel niet gefilmt? Paar honderd meter minimaal vermoed ik . Dan oogt het heel anders dan met oudjaars avond als je er mischien 10 meter vanaf staat.. opzich de boeketten zijn prima zo te zien

Ik durf de afstand niet te zeggen maar volgens de site van Xena moet voor 30mm minimaal 60 meter afstand gehouden worden voor 30mm en aangezien alles bij elkaar stond dan zal dit ook op minimaal 60 meter hebben gestaan. Al staat het in de praktijk vaak verder en dat durf ik vanaf de locatie waar ik stond ook zeker te beweren. Minimaal richting de 90+ meter gevoelsmatig. Dus ja je moet altijd even calculeren met de 10/15 meter straatafstanden. Los van dat kon je wel mooi alles vergelijken met elkaar, of het dan allemaal op 90 of 15 meter staat.

Paar honderd meter red je op die locatie niet. De afstand van de locatie waar het vuurwerk staat tot het publiek zal niet meer dan 150 meter zijn.

Je ziet wel dat de uitwerkingen groter zijn dan die van bijvoorbeeld de wipe out.

Maar het belangrijkste is hoe die is het echt voelde, dat krijg je toch moeilijk mee op film. Ik verwacht dat hij voor het geld prima presteert in de straat. Heb er 89 voor betaald met 40% gratis vuurwerk er nog af.

Op de demo van souman kreeg ik gemengde gevoelens. Effecten zijn wel mooi en vol alleen de burst was duidelijk zwakker dan vergelijkbare cakes. Vooral bij de eerste paar schoten viel dat op. Hij is al wel besteld dus we gaan er gewoon wat dichter op staan.

Wellicht niet de grootste effecten, maar als je hem als vervanger van de Wipe Out ziet (ongeveer zelfde prijs) toch een behoorlijke verbetering imo. Zelf zou ik eerder iets meer neerleggen voor een grotere box, maar als je dat budget niet hebt en toch een compound wil kopen lijkt dit me prima.

Zojuist afgestoken (niet gefilmd)
Leuk ding! effecten en burst niet 25mm waardig, maar mooie kleuren, effecten en tempo.

Ik heb hier omgerekend met gratis vuurwerk tijdens black Friday iets van 55 euro voor betaald. Is echt een beregoede compound voor dat geld. Niet fair om te vergelijken met een Compound die 2-3x zo duur is.

Dat doe ik ook niet. Het is een goede compound Prijs/Kwaliteit is deze prima.
Zeker als je er maar 55 euro voor hebt betaald. Maar ook weer niet spectaculair.

Back
Bovenaan