Japantag Dusseldorf 2 juni 2007

Je kunt niks eraan doen hoe ze terecht komen, dit is geluk hebben. Ik vind ze mooi heb hearts, kitty's, smilies en iets wat op een kindergezicht leek gezien

Je kan er wel degelijk iets aan doen hoe ze vallen, een paar jaar terug was er schijnbaar een japanner bezig met gewichtjes bij die figuurbommen zodat ze vaker goed zouden vallen. hoorde ik van iemand daar:)
Ook op malta zijn ze bezig met gewichten in de shells zodat ze vrijwel altijd goed vallen.

De show vond ik op redelijk wat punten best zwak, maar dat werd goed gemaakt met goede tema's.

Edit:

Erg mooie foto's jack, ik ga die van mij zometeen even op de pc bekijken. ik zag zo hier en daar ook een mooie er tussen zitten:)
Ben benieuwd naar de film, met name de goude finale:D

Laatst bewerkt:
Zo ik vond het een zeer geslaade show op de rustige momenten na dan maar dat is dus typich japans :) die finale was echt weer fallas herbeleven heerlijk al die dikke bommen en dat gewoon minuten lang :) was zekker een aanrader :)

Hey jongens echt geweldige foto's allemaal ziet er echt goed uit!!!
Heb heel wat gemist blijkbaar...
Had er wat graag bij willen zijn maar gezeik op het werk gooide roet in het eten...
:bye:

Bedankt voor de film, ziet er netjes uit wederom, intro viel me alleen wel wat tegen dit keer. :rolleyes: :wink:

Even de complimenten voor BlackBaron overigens, prachtige foto's geschoten zeg, effecten er mooi op gekregen en die Golden Shower staat er waanzinnig goed op. Grote klasse!

Complimenten Red Baron voor de geweldig mooie foto,s. Zitten juweeltjes tussen.
De film is ook formidabel.
Prachtige peonies met kleurwisselingen, ringboeketten,blinkers.
De show wordt inderdaad langzaam geschoten en misschien hier en daar wat eentonig, maar als geheel verdient het mijns insziens toch een zeer hoog kijkcijfer.
Ja en de finale is waanzinnig mooi. Prachtig die volle gouden hemel.
Ik heb duidelijk een hele goede show gemist.
Maar film en foto,s maken heel veel goed.
Bedankt voor het plaatsen.

erg apparte show vind ik het zelf, maar zeker mooi en leuk. Zoals als voorspel was erg veel apparte bommen:) Jammer dat een groot aantal verkeerd viel, maar shit happens zeggen we maar eh:wink: Ook mooie single rings iets dat ik een erg leuk effect blijf vinden ookal vinden er velen niets aan.

De goudenregen is echt extreem, had hem graag meegemaakt maar achjah volgende keer beter.

Mooi dat ik het toch zo mee heb mogen maken:) Bedankt

Ik heb de commentaren op het Duitse forum gelezen en wat mij opvalt is dat de Duitsers zich zeer lovend uitlaten over de show.
De enige kritieken die ik daar lees reppen over de langdradigheid van de bommen en de parkeerproblemen.
Wat zou toch de oorzaak zijn van dit opvallende meningsverschil over de kwaliteit van de show?
Zijn wij Nederlanders te kritisch? Of zijn de Duitsers al snel tevreden?

Ik heb de show zelf niet gezien. Wie heeft er een antwoord op mijn vraag?

Ik denk dat wij hollanders over het algemeen wat kritischer zijn, zelf vond ik de show ook niet meevallen. Ik had mezelf erg verheugd op de figuurbommen, maar als je een paar minuten lang naar een soort salut met verkeerd vallende sterretjes staat te kijken, kan je moeilijk spreken over een goede show, hoewel ik ook genoten heb van de opbouw van de verschillende themas en natuurlijk de superfinale.

Complimenten Red Baron voor de geweldig mooie foto,s. Zitten juweeltjes tussen.
De film is ook formidabel.
Prachtige peonies met kleurwisselingen, ringboeketten,blinkers.
De show wordt inderdaad langzaam geschoten en misschien hier en daar wat eentonig, maar als geheel verdient het mijns insziens toch een zeer hoog kijkcijfer.
Ja en de finale is waanzinnig mooi. Prachtig die volle gouden hemel.
Ik heb duidelijk een hele goede show gemist.
Maar film en foto,s maken heel veel goed.
Bedankt voor het plaatsen.

Het verschil tussen Black Baron en Red Baron is dat Black Baron (me) de mooie foto's maakt en Red Baron de bewegende beelden zeer profecioneel vast legt.
Oja en enorm goede intro's maakt. Zo heeft ieder zijn specialiteit zeg ik maar.

Maar keb i.d.d. erg mooie foto's gemaakt. :wink:

Laatst bewerkt:
Ik heb de commentaren op het Duitse forum gelezen en wat mij opvalt is dat de Duitsers zich zeer lovend uitlaten over de show.
De enige kritieken die ik daar lees reppen over de langdradigheid van de bommen en de parkeerproblemen.
Wat zou toch de oorzaak zijn van dit opvallende meningsverschil over de kwaliteit van de show?
Zijn wij Nederlanders te kritisch? Of zijn de Duitsers al snel tevreden?

Ik heb de show zelf niet gezien. Wie heeft er een antwoord op mijn vraag?

Veel Nederlanders zijn Valencia gewend en dan kun je niet met minder -> verwende nesten...

Duitsers zijn zeker ook wel kritisch en nemen met een show zoals in Emmerich geen genoegen en dat was daar Duidelijk te merken..

Ik vond het wel meevallen met de misplaatste figuurbommen (dat hoort erbij en mensen stonden geheel om het vuurwerk dus het hangt er ook maar net vanaf waar je stond)!

Veel Nederlanders zijn Valencia gewend en dan kun je niet met minder -> verwende nesten...

Hey hey, niet de snel oordelen he.
Ik ben nu 2x naar Valencia geweest en ga in 2008 voor de derde keer, en ik kan zeker wel met minder.
Je hebt mij ook niet gehoord dat ik het een slechte show vond, vraag maar aan jack.. die heeft gezien dat ik kippenvel had van bijvoorbeeld de finale:p

Hey hey, niet de snel oordelen he.
Ik ben nu 2x naar Valencia geweest en ga in 2008 voor de derde keer, en ik kan zeker wel met minder.
Je hebt mij ook niet gehoord dat ik het een slechte show vond, vraag maar aan jack.. die heeft gezien dat ik kippenvel had van bijvoorbeeld de finale:p

Drie man om pcies te zijn Ikke, Mattenfreak en jij

Back
Bovenaan