Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hier zelfde probleem.. :(hopelijk kan ik vervoer fixen, heb ook wel zin om die kant op te gaan![]()
wel weer zin in
Vorig jaar super show gezien, dus dit jaar hopelijk weer
ik ga 12:00 sochtends al rijden, dagje dusseldorf in, en dan savonds naar het vuurwerk kijken op de kaiser wilhelm ring
ik pas ervoor, voor het 2e jaar op rij.. en dat puur om de reden dat de stad niet door te komen valt.. nergens is te parkeren (op redelijke afstand) en het duurt minimaal 1 uur om de stad weer uit te komen..
Daarvoor vind ik het vuurwerk persoonlijk te minimaal![]()
Word een aardige groep bij ons ,michel,Miranda,tristen,rob(rbfirework),bryan (feabal),matthieu (mat96matje),luuk (vuurvent),richard (kwakkebol),brian, micheal...ik zegt de gek(mark) en een misteryguest. Dat word uitermate gezellig.
ik pas ervoor, voor het 2e jaar op rij.. en dat puur om de reden dat de stad niet door te komen valt.. nergens is te parkeren (op redelijke afstand) en het duurt minimaal 1 uur om de stad weer uit te komen..
Daarvoor vind ik het vuurwerk persoonlijk te minimaal![]()
Leuke show gezien was zoals verwacht bommetje voor bommetje..maar het horsetail beeld en de goudfinale maakte veel goed!Verder was het wel gezellig met de freaks haha.![]()