Japantag 17-05-2014 Düsseldorf

Op dit moment zijn de voorspellingen voor komende zaterdag in Düsseldorf in ieder geval prima: overdag tegen de 20gr., half bewolkt, windkracht 2 en neerslagkans van ca. 25%. Dus geen regen/miezer zoals vorig jaar...

wel weer zin in :-)
Vorig jaar super show gezien, dus dit jaar hopelijk weer :)
ik ga 12:00 sochtends al rijden, dagje dusseldorf in, en dan savonds naar het vuurwerk kijken op de kaiser wilhelm ring

sodujuu! wat een mooie effecten!!
iemand die vanuit de achterhoek, die kant op gaat ?

ik pas ervoor, voor het 2e jaar op rij.. en dat puur om de reden dat de stad niet door te komen valt.. nergens is te parkeren (op redelijke afstand) en het duurt minimaal 1 uur om de stad weer uit te komen..

Daarvoor vind ik het vuurwerk persoonlijk te minimaal ;)

ik pas ervoor, voor het 2e jaar op rij.. en dat puur om de reden dat de stad niet door te komen valt.. nergens is te parkeren (op redelijke afstand) en het duurt minimaal 1 uur om de stad weer uit te komen..

Is het zo dramatisch daar?naja je moet er wat voor over hebben haha. :p

Word een aardige groep bij ons ,michel,Miranda,tristen,rob(rbfirework),bryan (feabal),matthieu (mat96matje),luuk (vuurvent),richard (kwakkebol),brian, micheal...ik zegt de gek(mark) en een misteryguest. Dat word uitermate gezellig.

doe mij er ook bij richard (moh1975),robbie(kwintos),mark(markhe),michel(michelwrx)

wij stonden vorig jaar aan de andere kant geen probleem om weg te komen

We hebber zin an. Gaan rond half 12 rijden. Mooi dagje in de stad en bieren op het terras in de zon :cool:

Ik heb er ook zin in! :D
Over een uurtje word ik opgepikt. Dan lekker even in de stad het Japans tafereel bekijken en op een terras hangen. :cool:
We zien de rest daar wel!

Dat was Japantag weer. Vond de show niet zo heel boeiend. Zaten wel een paar grote rammers bij,die waren wel goed. Finale was wel om te smullen.

Leuke show gezien was zoals verwacht bommetje voor bommetje..maar het horsetail beeld en de goudfinale maakte veel goed!Verder was het wel gezellig met de freaks haha.:angel:

Back
Bovenaan