Japan-Tag Düsseldorf 14 juni 2008

Het weer

Het weer

Weersverwachting Düsseldorf

zaterdag
14-06

Min temp :6 °C
Max temp :17 °C
Zon :30%
De neerslagkans :55% :cry:
Windrichting :W
Kracht :3

Ik hoop dat het wat word Zaterdag a.s. tot dan manne.........

Groet sjoHARMa

Es tut mir leid aber:
Ik kan helaas niet naar Dusseldorf afreizen.
Prive omstandigheden laten mij het dit keer niet toe.
Ik wens allen een goede reis en een mooie show morgenavond
:bye:

Es tut mir leid aber:
Ik kan helaas niet naar Dusseldorf afreizen.
Prive omstandigheden laten mij het dit keer niet toe.
Ik wens allen een goede reis en een mooie show morgenavond
:bye:

ja jammer Fred,
Maar soms zijn er dingen in het leven die je niet in de hand heb.
een schrale troost.... met een beetje geluk ken ik wat opnamens maken op het schietveld.
Groetjes Giron en ik hoor je uiterlijk zondag. :wink:
Stef

Wij waren ook aanwezig bij deze show en was weer prima te doen :)

Heb ook hier weer mooie bommen gezien en ook wat mindere, maar dat hou je altijd. De finale was prachtig! Zojuist is de rendering ook klaar hier dus iedereen kan weer genieten van een nieuwe film! :wink:

Download de Japantag Düsseldorf film HIER! (391MB)

Hier is mijn bijdrage van Japantag 2008:
http://www.vuurwerkfan.nl/video/japantag2008.html

Ik heb veel mooie effekten gezien en mooie combinaties, maar persoonlijk vond ik de show simpelweg veeeels te traag. Nu zal dat misschien wel Japanse stijl zijn, maar ik vind pauzes van 20-30 seconden toch echt té overdreven. Vul het dan op met wat mooi grondvuurwerk.

Ik heb ook 4 minuten aan stiltes uit het filmpje weten te knippen, dus kun je nagaan.

Op http://www.vimeo.com/vuurwerkfan komt uiteraard ook weer een bijdrage te staan :D

Laatst bewerkt:
@Arjan

Ikw eet niet wat je met die film hebt gedaan maar hier werkt ie niet op Windows media player en VLC kapt ermee na 5 seconden :)

Ik weet niet wat het is, maar sinds vanmiddag heeft mijn supersonische "montagehardcorerenderHDREADY" pc beetje kuren denk ik :D

Ik zag het zelf ook, bij mij werkt de originele file op de pc zonder problemen maar als ik de dowload erbij pak krijg ik gek genoeg een foutmelding :frusty: Momenteel heb ik de file even opnieuw ge-edit en die ga ik zo maar weer eens opnieuw uploaden. Het komt uiteindelijk allemaal goed!

Nu doet ie het wel, was even gemieter met m'n pc :wink: FILMPJE! (411MB)

Arjan, bedankt voor de film.
Ik heb hem nu een aantal malen bekeken.
Ik heb heel wat gemist zaterdag.
Vind hem heel goed de show, maar om nou te zeggen typisch Japans vuurwerk: nee, hier en daar wel speciale dingen.
Neemt niet weg dat ik het een genot vind om naar te kijken.
Bedankt voor het delen.

Back
Bovenaan