Japan-Tag Düsseldorf 14 juni 2008

hmmm, 14 juni heb ik nog iets in de agenda staan, ga even overleggen met mijn vriendin. Is ze accoord dan heb ik ook nog plaats over in de auto :)

Aantal AVP mods zijn hier ook bij aanwezig met cam. Als ik de beelden van vorig jaar bekijk gaat het vast goed komen! :wink:

Dat lijkt mij ook wel Arjan. Het is ook een perfecte show om hele mooie fotos van te maken als je op de boulevard staat. Dus niet aan de overkant. want dan sta je er pal onder.

Heb net eens even de Japantag shows van de afgelopen jaren bekeken, denk dat ik de 14e Juni ook maar eens die kant op kom:rolleyes:

Met een beetje goed weer en een lekkere BBQ beloofd het weer een dolle avond te worden!

Gr.:bye:

Hoop dat ik vervoer kan regelen voor deze show. Lijkt me erg leuk om weer eens wat andere freaks te ontmoeten.
Gaan er nog andere mensen uit omgeving Oss waarbij ik mee kan rijden?

Groeten,
Pyro-rola

Ik weet niet of ik het al gemeld had maar Moontan met zijn vrouw en ik met mijn vrouwtje gaan er in iedergeval een gezellige dag van maken.
En natuurlijk zal er zeker even tijd zijn voor een babbeltje met de freaks.
Wij hebben er super veel zin in.

よい、すべてすぐに会えば Giron

Ik weet niet of ik het al gemeld had maar Moontan met zijn vrouw en ik met mijn vrouwtje gaan er in iedergeval een gezellige dag van maken.
En natuurlijk zal er zeker even tijd zijn voor een babbeltje met de freaks.
Wij hebben er super veel zin in.

よい、すべてすぐに会えば Giron

Stef, we gaan er een gezellige dag van maken.
Mag ik ook nog even de vertaling van je?
Mijn Japans is niet meer up to date. :p:p

Stef, we gaan er een gezellige dag van maken.
Mag ik ook nog even de vertaling van je?
Mijn Japans is niet meer up to date. :p:p

Ja hoor, dat mag je wel hebben.
er staat: It is good, if it meets entirely directly.
Met andere woorden Het is goed om daar elkaar en de andere onder gezelige omstandigheden te ontmoeten.

Je ken het terug vinden op babbelfish van altavista.com :wink:
Groetjes Stef.

Verwarring.
Lees hier

Japanese fireworks

A special treat for the eyes awaits visitors to the Japan Day on 2 June from around 10.30 p.m. The fireworks spectacle has been specially prepared in Japan - the theme is "Welcome to Düsseldorf/NRW". The fireworks experts flown in from Japan will be presenting impressive Japanese fireworks in the skies over the Rhine between the Oberkassel and Rheinknie Bridges. The Japanese pyrotechnicians are masters of their art.

1st Scene "Opening"
The colours of the state will be painted in the sky in this scene.

2nd Scene "Faces from the world"
New "face bombs" will show laughing, sad and happy faces.

3rd Scene "Football Dreams"
Different kinds of footballs will appear in the evening sky over Düsseldorf.

4th Scene "Fun, fun, fun"
Fireworks effects in different shapes and colours will illuminate the night skies to represent internationality.

5th Scene THE FINALE
The Golden Shower.

The fireworks will last for approximately 25 minutes

Kan iemand mij vertellen, is het nu vrijdag de 2e of zaterdag de 14e
Groetjes Giron

2 juni valt op maandag, dit is het programma van vorig jaar. Dit is het programma voor dit jaar:

Japanese Fireworks

The crowning finale of the cultural meeting festival, starting around 11 p.m., will be a big Japanese fireworks display high up in the sky. This year, on the occasion of the European contest ‘Entente Florale’, it will centre on the theme ‘Flowers – a blooming city’. The show has been specially conceived in Japan and will be shown over the Rhine, between the Oberkassel and Rheinknie bridges. The Japanese pyrotechnicians presenting it are masters of their trade.

1st scene
Spring – a sea of small red and pink cherry blossoms – the Japanese symbol for the start of spring

2nd scene
Summer – sunflowers blossom as a sign of summer – the earth is getting greener

3rd scene
Autumn – autumn leaves turn into the most beautiful shades from red to yellow

4th scene
Winter – ice flowers fall from the sky, resplendent in white

Finale
The crowning finale will be a ‘shower of gold’ over Düsseldorf.

The fireworks will last for approximately 25 minutes

Groeten, Bartvz

Kan iemand mij vertellen, is het nu vrijdag de 2e of zaterdag de 14e
Groetjes Giron

Laatst bewerkt:
Via deze link kan je de affiche downloaden:
http://www.japantag-duesseldorf-nrw.de/pdf/japantag.pdf

Verdere info over deze show:

Japanisches Feuerwerk

Den krönenden Abschluss des Kultur- und Begegnungsfestes bildet ab ca. 23.00 Uhr ein großes japanisches Höhenfeuerwerk, das anlässlich des europäischen Wettbewerbs „Entente Florale“ das Thema „Blumen-Blühende Stadt“ zeigt. Das Feuerwerksspektakel wurde eigens in Japan konzipiert und wird von den japanischen Feuerwerksexperten über dem Rhein zwischen der Oberkasseler Brücke und der Rheinkniebrücke präsentiert. Die japanischen Pyrotechniker sind Meister ihres Fachs.

1. Szene
Frühling- ein Meer von kleinen roten und pinken Kirschblüten - das japanische Symbol für den Start in den Frühling

2. Szene
Sommer - die Sonnenblumen blühen ganz im Zeichen des Sommers – die Erde wird grüner

3. Szene
Herbst - das Herbstlaub zeigt sich in den schönsten Farb-nuancen, von rot bis gelb

4. Szene
Winter - Eisblumen fallen in weißer Pracht vom Himme

FINALE
Als krönender Abschluss wird der „Goldregen über Düsseldorf“ gezeigt!

Dauer des Feuerwerks ca. 25 Minuten

Back
Bovenaan