Japan-Tag Düsseldorf 14 juni 2008

moontan

VWC lid
Japan-Tag en Japans vuurwerk

14 juni 2008

Met 7.000 Japanners heeft Düsseldorf de meeste Japanse immigranten van Duitsland en na Londen en Parijs de op-twee-na meeste in Europa. Sinds 1983 eren de Japanner hun goede betrekkingen en relatie met de Nordrhein-westfaalse hoofdstad met een Japandag. Op het grootste Japanse volksfeest wordt een afwisselend programma geboden met show, entertainment, oost-aziatische kunst, muziek, cultuur en eten en drinken. Absoluut highlight is een prachtig vuurwerk, dat door Japanse vuurwerkkunstenaars wordt gegeven.

Nou deze datum zet ik alvast in mijn agenda, want hier ga ik zeker weten weer na toe.
Bedankt voor het delen Moontan.

De Japan Tag valt dit jaar samen met Nuits de Feu.
Nuits de Feu moet ik helaas verstek laten gaan.
Voor mij is Japan Tag dan een troostprijs.
Ik ga graag met je mee Omepje.

:bye:

Ja, het is nog heel erg ver weg, maar voor je het weet sta je zo weer te genieten aan het kanaal.
Maar weet je al iets meer van de show Fred, of iemand anders?
Wat is max. kaliber, enz enz?

Laatst bewerkt:
Ja, het is nog heel erg ver weg, maar voor je het weet sta je zo weer te genieten aan het kanaal.
Maar weet je al iets meer van de show Fred, of iemand anders?
Wat is max. kaliber, enz enz?

Ik weet nog niets van de show van dit jaar, alleen de datum.
Van de editie van vorig jaar is er nog een topic aanwezig inclusief een prachtige film.
Kan je je vast lekker maken met een show vol bijzondere effecten.

Haha klopt, heb het topic net al ff snel weer doorgelezen.
Maar ik was hier vorig jaar ook bij aanwezig, samen met mijn vriendin.
Ze vond vooral de Golden Shower mooi, ze was onder de indruk haha.

Toppie mannen. Snel geregeld inderdaad.
Het is nog ver weg weg maar heb er nu al zin aan.

Ik wil ook wel mee, dus als t ff ken :D
Ik heb ook een auto, dus kan er ook nog twee mee nemen of er moet elders nog een plek zijn?
Giron

Laatst bewerkt:
Ik ga hier ook weer naartoe,vond het vorig jaar erg mooi daar en bere gezellig.
We stonden vorig jaar aan de kade tegenover het vuurwerk (kant van centrum Dusseldorf) maar ga dit jaar aan de overkant zitten daar heb je mooi de ruimte om te bbqen en is het niet zo masaal druk.
Tot 14 juni:bye:

Laatst bewerkt:
Helaas.. dit keer moet het overlsaan.. als dit plaats vind .. zit ik op dat moment in Chantilly.. waar dan Nuits de Feu plaats vind.

Ik ga hier ook weer naartoe,vond het vorig jaar erg mooi daar en bere gezellig.
We stonden vorig jaar aan de kade tegenover het vuurwerk (kant van centrum Dusseldorf) maar ga dit jaar aan de overkant zitten daar heb je mooi de ruimte om te bbqen en is het niet zo masaal druk.
Tot 14 mei:bye:

wij gaan 14 juni :) jij mag 14 mei wel gaan maar dan is er denk ik niet veel :rolleyes:

Back
Bovenaan