Japan Tag 13-06-2009

Dit wil ik graag eens meemaken!!
Ziet er top uit, en de verhalen zijn elk jaar zeer goed.

Helaas valt het gelijk met DefQon...
Mocht ik de kaarten daarvoor mislopen dan is mijn agenda vrij om naar Düsseldorf te gaan :D

Thema,s voor dit jaar (in Duits)
Bron: http://www.feuerwerk-forum.de

Thema in diesem Jahr ist die Weltoffenheit Düsseldorfs:

1. Szene
Der romantische Rheinstrom verbindet viele europäische Städte. Ein farbenfroher Auftakt spiegelt diese bunte und vielfältige Mixtur entlang des Rheins wieder.

2. Szene
Düsseldorf ist stolz auf seine Freundschaften mit Städten und Orten in ganz Europa. Symbole und Farben vieler europäischer Flaggen werden deshalb am Nachthimmel zu bestaunen sein – entdecken Sie NRW, Deutschland, Niederlande, Frankreich,Italien und viele mehr.

3. Szene
Düsseldorf, die internationale Kunstmetropole: Moderne Kunst erleuchtet das nächtliche Firmament. Neuartige Effekte in unterschiedlichsten Farben und Formen versprechen pyrotechnischen Kunstgenuss.

4. Szene
Düsseldorf, Ort internationaler Begegnung: Unzählige Herzen erhellen als Symbol für Freundschaft und gegenseitigen Respekt den Nachthimmel.

FINALE
Als krönender Abschluss wird das berühmteste japanische Feuerwerkselement – der „Goldregen“ – über Düsseldorf gezeigt! Hierbei regnen goldene Fäden aus bis zu 360 Metern spektakulär zu Boden.

Dauer des Feuerwerks:
ca. 25 Minuten

Klinkt zeer goed dit, mooie thema's en het welbekende gouden thema tot slot, tja, kippenvel als ik er aan terugdenk.
Ik sla hem dit jaar wederom over, helaas, maar heb die dag ingepland met andere zaken. We zullen de film wel zien verschijnen, ongetwijfeld. :wink::rolleyes:

ff vertaald voor de mensen die geen duits kennen:

Thema dit jaar is de kosmopolitanism Düsseldorf:

1. Scene
De romantische Rijn stream verbindt een groot aantal Europese steden. Een kleurrijke opening weerspiegelt de kleurrijke en gevarieerde mengsel langs de Rijn opnieuw.

2. Scene
Dusseldorf is trots op zijn vriendschappen met steden en dorpen in heel Europa. Symbolen en kleuren van tal van Europese vlaggen zijn dan ook in de nachtelijke hemel te verbazen op zijn - ontdek NRW, Duitsland, Nederland, Frankrijk, Italië en nog veel meer.

3. Scene
Dusseldorf, de internationale metropool van kunst: Moderne kunst verlichten de nachtelijke hemel. Nieuwheid effecten in een verscheidenheid van kleuren en vormen belofte pyrotechnische kunst.

4. Scene
Düsseldorf, een internationale bijeenkomst plaats: ontelbare harten als een symbool van vriendschap en wederzijds respect de nachtelijke hemel.

FINALE
Als een bekroning is de meest beroemde Japanse vuurwerk element - de "Gouden Regen" - op Dusseldorf! Deze regen gouden draden uit tot 360 meter, op spectaculaire wijze op de grond.

Duur van het vuurwerk:
25 minuten

Ik ga er zaterdag ook heen...zou graag een paar mensen van hier tegenkomen, want alleen is ook maar alleen ;)
Kunnen we iets afspreken?

Ik kom uit Belgie, maar zou zelf rijden. Het ljikt me leuk een paar mensen van VWC te ontmoeten daar ter plaatse of onderweg met de auto's achter elkaar daar naartoe te rijden.
Heb in Düsseldorf nog helemaal geen ervaring.

P.s. je hebt een PM Dahustla

Laatst bewerkt:
Ik kom uit Belgie, maar zou zelf rijden. Het ljikt me leuk een paar mensen van VWC te ontmoeten daar ter plaatse of onderweg met de auto's achter elkaar daar naartoe te rijden.
Heb in Düsseldorf nog helemaal geen ervaring.

P.s. je hebt een PM Dahustla

vanwaar ben je ???

Back
Bovenaan