Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kunnen we een positieve discussie starten met mogelijke oplossingen in plaats van negatieve praat over voldoende kogels hebben en vooroordelen over de demografische gegevens van de daders? Aan alleen maar frustratie uiten heeft niemand iets. Ik erger me er alleen maar aan en zou graag willen weten hoe we hier een draai aan kunnen geven zodat het over gaat en weer leuk wordt voor iedereen.
Kunnen we een positieve discussie starten met mogelijke oplossingen in plaats van negatieve praat over voldoende kogels hebben en vooroordelen over de demografische gegevens van de daders? Aan alleen maar frustratie uiten heeft niemand iets. Ik erger me er alleen maar aan en zou graag willen weten hoe we hier een draai aan kunnen geven zodat het over gaat en weer leuk wordt voor iedereen.
Als we in dit land nou eerst eens beginnen met:
-De straffen daadwerkelijk te verhogen! Laat het o.m. deze strafeis dan ook echt opleggen, want dat gebeurt al jaren niet! En dat terwijl het elk jaar door De politie, justitie en de media groots aangekondigd wordt!
-De daders daadwerkelijk op te pakken, desnoods als hele groep door een peloton m.e.! Wie niet luisteren wilt, moet maar voelen! Dit doen jullie tenslotte ook bij de zogenaamde hooligans rondom voetbalwedstrijden.
-De daders uit eigen zak laten opdraaien voor de gelede schade die zij veroorzaakt hebben! Laat ze maar werken voor de centen als ze het niet kunnen betalen.
-Een torenhoge boete geven, ook als je er zogenaamd alleen maar bij stond! Laat ze maar werken voor de centen als ze het niet kunnen betalen.
-Een meldingsplicht op het politiebureau van minimaal 3 daaropvolgende jaarwisselingen! Dan zijn ze voorlopig drie jaar niet op straat!
-Zet ze voor lul met hun kop in de krant, op internet of tv! Gebruik deze koppen voor een campagne tegen geweld tegen hulpverleners. De tijd van privacy is toch al voorbij, met de sleepwet en op elke hoek van de straat een camera.
-En laat ze vooral zien, dat het nu echt menens is! Verander de wet. Geweld tegen hulpverleners? Geen enkele reden meer voor het recht op een advocaat!
Misschien dat je dan echt iets bereikt in dit veels te tolerante landje. Kijk maar eens naar andere landen in Europa of de rest van de wereld. Neem bijvoorbeeld Spanje, daar heb je de guardia civil. Dat moet je hier ook doen, wie niet luisteren wil, moet maar voelen!! PAK DEZE IMBECIELEN NOU EENS ECHT AAN!!! Dan kan de rest van Nederland wel een feestelijke jaarwisseling vieren, zonder een verbod op consumentenvuurwerk!
Ik ben al jaren voor rubber kogels
Een mening tegen massa immigratie noem jij al racisme?! Hallo zeg, mag een mens een mening hebben? Je moet je in dit land al hoeden als je een mening hebt tegen bontkragen, buitenlanders, homo's...of voor vuurwerk... laat een mens lekker vinden wat hij wil. Zolang het niet beledigend geuit wordt (zoals hier niet gebeurt), verdelging gepropageerd en de handjes thuisgehouden, mag ieder z'n eigen denken en mening hebben. Formulering binnen fatsoensnormen, niks aan de hand hier op dat vlak.
Ongelooflijk trouwens, die beelden uit de grote steden. Hoe groter hoe meer ghettovorming- en gedrag blijkbaar. Daar mag veel harder opgetreden worden, me dunkt! Zijn rubber kogels niet toegestaan ofzo?
Bizar om te zien dat er zo weinig ingegrepen wordt/kan worden. Ik begrijp dat het moeilijk te achterhalen valt wie er loopt te gooien/schieten met vuurwerk naar de hulpverleners, maar wat voor tuig ben je dan. Waar is het respect voor de hulpverleners? Als diegene hun moeder,vader of wie dan ook in de nabije omgeving waar dit tuig om geeft hulp nodig heeft, dan piepen ze allemaal anders. Ik begrijp er werkelijk waar niks van. Waar is de opvoeding goed voor geweest bij dit soort lui?
Waarom zouden ze respect voelen voor iets of iemand waar ze toch niet bij horen. Deze personen willen niet bij Nederland horen en zien de Nederlandse staat ook als hun vijand. Integratie is mislukt en dan krijg je dit soort tuig die Nederland als hun speeltuin misbruiken