Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oud en nieuw een van de meeste drukke diensten voor hulpverleners. Kijk je mee naar deze extra vlog gemaakt tijdens O&N in Utrecht !
Zo zie je maar weer dit is in kanalen eiland
-> op kanibalen eiland.Zo zie je maar weer dit is in kanalen eiland
Wat een T*fus gasten zijn het toch ook. Heb ooit iemand geholpen met verhuizen uit kanalen eiland op 3 januari. Speeltuin aan achterzijde flat stond gewoon vol met uitgebrande auto’s en huisraad. Halverwege het jaar daarvoor is de auto van diegene vakkundig leeggeroofd terwijl hij op 8 hoog vanaf de galerij alleen maar machteloos kon toekijken.![]()
Ik schrik me dood hoeveel gastjes er op de politie en willekeurige omstanders schieten met vuurwerk.
Jammer dat er geen 'no nonsense' beleid gevoerd word. In het filmpje zie je steeds dat de politie niemand kan aanhouden omdat niet duidelijk is wie er op ze schiet.
Ik zou liever zien: hele groep per direct oppakken!
Best wel veel (auto)branden daar.
Kunnen we een positieve discussie starten met mogelijke oplossingen in plaats van negatieve praat over voldoende kogels hebben en vooroordelen over de demografische gegevens van de daders? Aan alleen maar frustratie uiten heeft niemand iets. Ik erger me er alleen maar aan en zou graag willen weten hoe we hier een draai aan kunnen geven zodat het over gaat en weer leuk wordt voor iedereen.
Tja of je wil of niet, toch gebeuren dit soort dingen in wijken met vervelende Marokkaantjes, waar de rest van het jaar ook vaak rotzooi is. Om een probleem op te lossen moet je wel de oorzaak onder ogen zien. Er wordt slechts gebruik gemaakt de gelegenheid van O&N en vuurwerk om te rellen. In de gemeente waar ik woon hebben ze het opgelost d.m.v. een vuurwerkvrije zone, Marokkaanse buurtvaders, extra politie en BOA's etc. Omdat er relatief weinig riotzooi was de afgelopen O&N wordt de vuurwerkvrije zone wellicht opgeheven de volgende O&N.Kunnen we een positieve discussie starten met mogelijke oplossingen in plaats van negatieve praat over voldoende kogels hebben en vooroordelen over de demografische gegevens van de daders? Aan alleen maar frustratie uiten heeft niemand iets. Ik erger me er alleen maar aan en zou graag willen weten hoe we hier een draai aan kunnen geven zodat het over gaat en weer leuk wordt voor iedereen.