Jaloers

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: LE03307
Artikelnaam: Jaloers
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 482,5 gram
Aantal Schoten: 50
Effectomschrijving:
Ik hoor het u al zeggen; “daar heb ik nu echt geen last van, dit is wel zo’n foute eigenschap!”.
Wedden dat u na het zien van deze cake jaloers bent op iedereen in Nederland die er hier meer van heeft gekocht?

Tijdsduur: 35 seconden
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: €89,50 (2015)

Wij danken Witte Tentenverhuur voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is wel een hele mooie cake, vooral tails en mines zijn erg appart en intens. die fluiters tussendoor had van mij niet gehoeven, dan had ik liever wat extra gevulde boeketten daarvoor in de plaats gehad.

al met al een prachtig ding!

Laatst bewerkt:
Erg mooie cake, mooie opbouw en prachtige tails.
Alleen de crackling vind ik wel een groot minpunt.
De prijs trouwens ook, voor een euro of 40/50 was dit een mooi product geweest. :)

Volgens mij is Marijn officieel doorgeslagen. Oke, de cake is erg mooi. Maar echt niet zoveel waard.

wederom erg zinnig commentaar! de cake is inderdaad van een hogere prijsklasse, maar om nou te zeggen dat marijn doorgeslagen is? ze spelen in op wat zij denken dat momenteel in trek is bij de consument. Hier zitten altijd geslaagde en minder geslaagde artikelen tussen, maar om nou te zeggen dat ze doorgeslagen zijn?

Je hebt het aan importeurs die continu bezig zijn met innovatie te danken dat er zoveel diverse effecten op de markt zijn.

Maar ik krijg bij jou altijd de indruk dat dat jouw petje te boven gaat...

Het is wel een práchtig ding zeg! Zulke mooie tails zie je niet vaak :) Alles is perfect op elkaar afgestemd. Jammer van de hoge prijs, die ligt toch echt iets te hoog om in mijn budget te passen.

Deze komt in iedergeval op mijn lijstje te staan.
Ik vind deze cake geweldig, zet deze maar eens in je straat.WAUW

Mooi bakkie hoor.
Bijzondere effecten wat deze cake niet standaard maakt.
Fluit effecten doen mij erg denken, aan de mascleta's in Valencia.
Misschien overdreven maar ik moest er gelijk aan denken.
Effecten zijn niet perfect en als ik dat afweeg tegen de prijs, laat ik hem staan.
Maar live zien cakes er heel anders uit dan op video.
Dus misschien.

Trouwens wie heeft er model gestaan voor het plaatje op de cake.
Evelien? (Grapje Evelien.:wink:)

Leuke cake met leuke effecten. Spinning tails zien er goed uit en de hummer/fluit met cometen er boven ook erg netjes.

Erg nette cake! Leuke effecten die ik in deze combinatie nog niet eerder heb gezien. De cake is prijzig maar is het ook zeker waard :D

Zo dan, wat een mooie bak zeg.
Van het filmpje krijg ik echt het yes gevoel.
Hij is prijzig, ondanks dat is het voor mij een topper.
Knap werk!

Wauw, wat een geweldig ding. Ik snap de prijs volledig, als ik kijk naar hoe het op de rest van de markt gaat; heel jammer dat het zo moet zijn, ik zou dit soort vuurwerk graag bereikbaarder zien. Ik ben hartstikke jaloers op hen die hier wel het budget voor hebben.
Bijzondere bak, ongelooflijk wat er uit 1 shot kan komen; tail met geluid én dan nog een boeket mét crackling, en dan die goed getimede afwisseling in opvallende effecten... Heel sterk staaltje vuurwerk, dit.

Helemaal mijn smaak deze cake. Wat ben ik blij dat Evelien het lef heeft gehad om eens een keer aan de andere kant van China te gaan kijken en daar vandaan ook te importeren. Tuurlijk, het is wat duurder, maar je krijgt er toch wel iets unieks voor terug.

Erg mooie tails heeft deze bak. Een cake voor de echte marijn liefhebber. Alleen de prijs,doet me denken aan een winters tafereel:uitglijden op ijs.

Ik vind dit een waanzinnig mooie cake en mijn buren in de straat zullen jaloers op mij worden dat zij niet zo,n mooie cake in huis hebben gehaald.
Evelien heeft geluisterd naar de liefhebbers en zie hier het resultaat.
De effecten zijn geweldig mooi en goed uitgevoerd, het tempo is prima.
De spinning tails is een beauty en weet dat deze cake op grote afstand is gefilmd, van dichtbij nog hoger en breder.

Ik had in China al een voorproefje mogen zien, toen ging ik al uit mijn dak.

Over de prijs: hij is in overeenstemming met de kwaliteit, hij zal echter niet voor iedereen bereikbaar zijn, maar voor de ware liefhebbers een must.
Ik weet zeker dat ik in de winkel van Evelien dit jaar veel van deze cake ga verkopen, ik vind hem beter dan Grof geschut en Witte Kadaver, van dezelfde prijsklasse.

O ja, het label vind ik ook erg leuk, heel apart, al met al een topper deze "Jaloers"

Super mooie cake! Een show op zich in je straat.
Ik zelf hou echter niet van mixed effecten en ik vind dat er maximaal gevulde tubes in zo'n topcake moeten zitten, anders voldoet hij voor mij al niet.
3 X 11 en zonder de fluiters en ik had hem op m'n lijst geplaatst, want de effecten zijn weer eens op z'n Marijns. Origineel en doordacht!

Cake op zich is mooi. Ik hou wel van dit soort cakes/combinaties. Een leuk gevarieerde fanshape dat gezien zijn 50shots (of is het toch 49shots?) toch nog een lange tijdsduur heeft zonder saai te worden. Effecten zelf zijn verder niet echt bijzonder, maar gewoon Oké, maar daar ligt ook niet de nadruk op bij deze cake.

Van de prijs had ik graag 2 tientjes af zien gaan. Ondanks dat ik een liefhebber ben van zulke cakes, vind `m net iets te veel kosten voor hetgeen dat het geeft.

Vindt het een erg mooie cake.
Tails zijn perfect uitgewerkt en zelfs de crackling stoort me niet.
Kwalitatief een mooi en vooral een uniek stukje vuurwerk.
Persoonlijk had ik in plaats van de fluiters liever
nog 2 rijen mines of goed uitgewerkte crossetes gezien.
Het enigste waar ik persoonlijk op afknap is de prijs.
Neemt niet weg dat ik vind dat Marijn met innovatieve en unieke producten op de markt komt dit jaar,
ben benieuwd wat ze nog meer in petto hebben.

Back
Bovenaan