San71
VWC lid
Kwam deze tegen op youtube, niet van mij, lijkt geschoten op AVRi-show, nu wel met de laatste cake(s)Super mooi maar volgens mij mist het laatste deel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kwam deze tegen op youtube, niet van mij, lijkt geschoten op AVRi-show, nu wel met de laatste cake(s)Super mooi maar volgens mij mist het laatste deel?
Is dit blokje nou nog steeds op de boot? Ik vind het wel merkwaardig dat er tig samples op voorraad zijn blijkbaar. Ieder geval genoeg om verschillende demo's mee te voorzien. Ik heb een sterk gevoel dat dit dé cakebox van het jaar gaat worden, maar het kan net zo goed een stuk minder zijn net zoals andere cakes die eerder dit jaar op de winkeliersdemo heel dik waren.
Ik zit al weken te twijfelen want heb de transbomber maar zou liever deze willen hebben sinds alle positieve video's van deze box en de slechte video's van de transbombers.Ik kon de kruitstress niet meer aan vanwege de onduidelijkheid over de huidige kwaliteit van de Transbomber en dus heb ik deze er toch ook nog maar bij besteld...:
Ja het blijft een verrassing op deze manier. Flink reclame gemaakt wordt er zeker zo op de demo's. Iets waar ik ook een beetje wantrouwig van word. Hopelijk gaat de Jackhammer toch z'n beloftes waarmaken. Maar het kan net zo goed de flop van het jaar worden. In dat geval ben ik wel klaar met dit soort oplichtersgrappen van importeurs.Is dit blokje nou nog steeds op de boot? Ik vind het wel merkwaardig dat er tig samples op voorraad zijn blijkbaar. Ieder geval genoeg om verschillende demo's mee te voorzien. Ik heb een sterk gevoel dat dit dé cakebox van het jaar gaat worden, maar het kan net zo goed een stuk minder zijn net zoals andere cakes die eerder dit jaar op de winkeliersdemo heel dik waren.
Ik kon de kruitstress niet meer aan vanwege de onduidelijkheid over de huidige kwaliteit van de Transbomber en dus heb ik deze er toch ook nog maar bij besteld...
Nou zit het wel snor met mijn finale dit jaar denk ik!![]()
Helaas te laat gezien, maar deze maakt inderdaad een grote kans op de cakebox van het jaar prijs, al zijn er meerdere kanshebbers (Red Maroon bijvoorbeeld).
Heb zelf wel slechte ervaringen, met de tracer zonder fluit (4x) en de Final Fate (Final Flop!) vorig jaar, daarmee ook 4x het schip in!Flopt lijkt me niet wolff is meestal wel betrouwbaar.
Ik wilde iets als de Transbomber, maar dan met wat meer schoonheid. En het tweede jaar van een cake of box is altijd link, gaat vaak fout, daarom ook de Transbomber laten liggen. Daarnaast vind ik de Rubroverkopers hier in de buurt geldbeluste eikels. De Serenity heb ik ook in de collectie. Daar zijn mijn verwachtingen hoger van dan van de Jackhammer. Maar ik heb dan ook meer vertrouwen in Evolution. Inderdaad moet je gewoon kopen wat zelf het mooiste vindt! Smaak van de massa is meestal niet de beste.Denk dat deze box teveel gehyped wordt. Er zijn zat andere boxen die in mijn ogen beter/mooier zijn. Zo vind ik zelf de Serenity van Evo beter overkomen en duurt ook langer. Zelfs i.c.m. prijs vind ik de Primal instinct een kanshebber. Red Maroon, nog nergens geschoten, al uitverkocht? De kracht van suggestie is hier de oorzaak van. Ik zie het wel wat het wordt.. mij interesseert het geen bal welke box de beste wordt.. ik kies uiteindelijk wat ik mooi vind en laat mij niet verleiden door iets anders.
Denk dat deze box teveel gehyped wordt. Er zijn zat andere boxen die in mijn ogen beter/mooier zijn. Zo vind ik zelf de Serenity van Evo beter overkomen en duurt ook langer. Zelfs i.c.m. prijs vind ik de Primal instinct een kanshebber. Red Maroon, nog nergens geschoten, al uitverkocht? De kracht van suggestie is hier de oorzaak van. Ik zie het wel wat het wordt.. mij interesseert het geen bal welke box de beste wordt.. ik kies uiteindelijk wat ik mooi vind en laat mij niet verleiden door iets anders.
elke hype van elke box ooit is niet 100% terecht voor elk individu en gehele markt. Er zijn altijd producten die evenzo wow-effect kunnen geven of meer de persoonlijke smaak aanspreken. Maar elk jaar is er minstens 1 die de meesten aanspreekt en even vleugeltjes krijgt. Jaarlijkse nostalgie, freakhypes. Ik laat de meesten aan me voorbij gaan; nog nooit CT gehad, of Buurtassortiment, of zo'n Evo goudbox.
Kijk maar nu naar de Transbomber: die valt opeens tegen nu men 'm kan zien van een afstandje op een demo en kan vergelijken met andere producten, in plaats van de reacties te lezen in het topic van mensen die letterlijk onder de boeketten hebben gestaan.
Ik werk in een vuurwerkwinkel met enkel wolff producten en wij krijgen de laatste levering pas 27 december!