Jackhammer

Is dit blokje nou nog steeds op de boot? Ik vind het wel merkwaardig dat er tig samples op voorraad zijn blijkbaar. Ieder geval genoeg om verschillende demo's mee te voorzien. Ik heb een sterk gevoel dat dit dé cakebox van het jaar gaat worden, maar het kan net zo goed een stuk minder zijn net zoals andere cakes die eerder dit jaar op de winkeliersdemo heel dik waren.

Is dit blokje nou nog steeds op de boot? Ik vind het wel merkwaardig dat er tig samples op voorraad zijn blijkbaar. Ieder geval genoeg om verschillende demo's mee te voorzien. Ik heb een sterk gevoel dat dit dé cakebox van het jaar gaat worden, maar het kan net zo goed een stuk minder zijn net zoals andere cakes die eerder dit jaar op de winkeliersdemo heel dik waren.

+1, ondanks dat ik hem niet besteld heb denk ik ook dat dit de cakebox van het jaar word

Ik kon de kruitstress niet meer aan vanwege de onduidelijkheid over de huidige kwaliteit van de Transbomber en dus heb ik deze er toch ook nog maar bij besteld...

Nou zit het wel snor met mijn finale dit jaar denk ik! :cool:

Helaas te laat gezien, maar deze maakt inderdaad een grote kans op de cakebox van het jaar prijs, al zijn er meerdere kanshebbers (Red Maroon bijvoorbeeld).

Ik kon de kruitstress niet meer aan vanwege de onduidelijkheid over de huidige kwaliteit van de Transbomber en dus heb ik deze er toch ook nog maar bij besteld...:
Ik zit al weken te twijfelen want heb de transbomber maar zou liever deze willen hebben sinds alle positieve video's van deze box en de slechte video's van de transbombers.

Ja het blijft een verrassing op deze manier. Flink reclame gemaakt wordt er zeker zo op de demo's. Iets waar ik ook een beetje wantrouwig van word. Hopelijk gaat de Jackhammer toch z'n beloftes waarmaken. Maar het kan net zo goed de flop van het jaar worden. In dat geval ben ik wel klaar met dit soort oplichtersgrappen van importeurs.

Ik kon de kruitstress niet meer aan vanwege de onduidelijkheid over de huidige kwaliteit van de Transbomber en dus heb ik deze er toch ook nog maar bij besteld...

Nou zit het wel snor met mijn finale dit jaar denk ik! :cool:

maar alle filmpjes hiervan zijn toch samples omdat ze nog niet met de boot aangekomen zijn ?

Helaas te laat gezien, maar deze maakt inderdaad een grote kans op de cakebox van het jaar prijs, al zijn er meerdere kanshebbers (Red Maroon bijvoorbeeld).

Ja Red Maroon is/was ook een kanshebber, alleen heb ik bij deze toch een beter gevoel. Maroon ook nog nergens geschoten en heb het idee dat die effect met productiekwaliteit wel eens een stuk kariger uit kunnen gaan pakken

Denk dat deze box teveel gehyped wordt. Er zijn zat andere boxen die in mijn ogen beter/mooier zijn. Zo vind ik zelf de Serenity van Evo beter overkomen en duurt ook langer. Zelfs i.c.m. prijs vind ik de Primal instinct een kanshebber. Red Maroon, nog nergens geschoten, al uitverkocht? De kracht van suggestie is hier de oorzaak van. Ik zie het wel wat het wordt.. mij interesseert het geen bal welke box de beste wordt.. ik kies uiteindelijk wat ik mooi vind en laat mij niet verleiden door iets anders.

Flopt lijkt me niet wolff is meestal wel betrouwbaar.
Heb zelf wel slechte ervaringen, met de tracer zonder fluit (4x) en de Final Fate (Final Flop!) vorig jaar, daarmee ook 4x het schip in!

Denk dat deze box teveel gehyped wordt. Er zijn zat andere boxen die in mijn ogen beter/mooier zijn. Zo vind ik zelf de Serenity van Evo beter overkomen en duurt ook langer. Zelfs i.c.m. prijs vind ik de Primal instinct een kanshebber. Red Maroon, nog nergens geschoten, al uitverkocht? De kracht van suggestie is hier de oorzaak van. Ik zie het wel wat het wordt.. mij interesseert het geen bal welke box de beste wordt.. ik kies uiteindelijk wat ik mooi vind en laat mij niet verleiden door iets anders.
Ik wilde iets als de Transbomber, maar dan met wat meer schoonheid. En het tweede jaar van een cake of box is altijd link, gaat vaak fout, daarom ook de Transbomber laten liggen. Daarnaast vind ik de Rubroverkopers hier in de buurt geldbeluste eikels. De Serenity heb ik ook in de collectie. Daar zijn mijn verwachtingen hoger van dan van de Jackhammer. Maar ik heb dan ook meer vertrouwen in Evolution. Inderdaad moet je gewoon kopen wat zelf het mooiste vindt! Smaak van de massa is meestal niet de beste. :D

Er is geen 1 andere pot die er zulke immens grote boeketten uit slingert.

elke hype van elke box ooit is niet 100% terecht voor elk individu en gehele markt. Er zijn altijd producten die evenzo wow-effect kunnen geven of meer de persoonlijke smaak aanspreken. Maar elk jaar is er minstens 1 die de meesten aanspreekt en even vleugeltjes krijgt. Jaarlijkse nostalgie, freakhypes. Ik laat de meesten aan me voorbij gaan; nog nooit CT gehad, of Buurtassortiment, of zo'n Evo goudbox.

elke hype van elke box ooit is niet 100% terecht voor elk individu en gehele markt. Er zijn altijd producten die evenzo wow-effect kunnen geven of meer de persoonlijke smaak aanspreken. Maar elk jaar is er minstens 1 die de meesten aanspreekt en even vleugeltjes krijgt. Jaarlijkse nostalgie, freakhypes. Ik laat de meesten aan me voorbij gaan; nog nooit CT gehad, of Buurtassortiment, of zo'n Evo goudbox.

Dan loop je wel wat mooie producten mis. Misschien een keer een demo bezoeken waar meerdere collecties worden geschoten en je de toppers zelf kan vergelijken? Toegegeven, sommige producten zijn wel overdreven opgehypted. Kijk maar nu naar de Transbomber: die valt opeens tegen nu men 'm kan zien van een afstandje op een demo en kan vergelijken met andere producten, in plaats van de reacties te lezen in het topic van mensen die letterlijk onder de boeketten hebben gestaan.

Verder is er geen cake of cakebox die deze sample kan overtreffen, de burst was echt gruwelijk hard en de boeketten groter dan menig 2'' profbak. Of we deze zo gaan krijgen, ik denk het niet. Maar het kan er mogelijk wel in de buurt komen en beter dan de Transbomber daar durf ik wel vanuit te gaan.

Je loopt altijd producten mis. I don't care, ik trek mn eigen plan. En demo's bezoeken gaat moeilijk vanaf hier zonder auto. Ik vind t wel best, loop bij hypes meestal instinctief de andere kant op.

Kijk maar nu naar de Transbomber: die valt opeens tegen nu men 'm kan zien van een afstandje op een demo en kan vergelijken met andere producten, in plaats van de reacties te lezen in het topic van mensen die letterlijk onder de boeketten hebben gestaan.

beetje kort door de bocht, de meeste mensen ervaren hem ook zo, op de stoep terwijl de cakebox in het midden van de straat staat. Dat gezegt te hebben lijkt de kwaliteit van de transbomber hard achteruit te zijn gegaan dus dat ie nu tegen valt zegt niks over de hype van vorig jaar.

En dan nu al vanuit te gaan dat ongedocumenteerde productie versie van een sample beter gaat worden dan de productie versie van een product van dit jaar is ook nogal uit de lucht gegrepen.

Ik werk in een vuurwerkwinkel met enkel wolff producten en wij krijgen de laatste levering pas 27 december!

Back
Bovenaan