Jackhammer

Voor zover ik het kon zien leek het wel of er van 2kanten van de box tegelijk geschoten werd.
Voor mijn gevoel was het maar 1box..maar kan het ook mis hebben....
Hij was wel gruwelijk.

100% dat het er twee waren, heb er speciaal nog op gelet en ze hadden de twee boxen bijna tegen elkaar aan staan. ja het was een geweld, ja het waren samples, maar hoe gaat hij straks als productie worden. Ik sla hem dit jaar over, zit over mijn budget heen.

100% dat het er twee waren, heb er speciaal nog op gelet en ze hadden de twee boxen bijna tegen elkaar aan staan. ja het was een geweld, ja het waren samples, maar hoe gaat hij straks als productie worden. Ik sla hem dit jaar over, zit over mijn budget heen.

En dan zal je net zien dat de productie hetzelfde is als de sample net zoals toen met de Cruel Traction.. en dan is ie volgend jaar weer minder. Ik zit ook heel erg in twijfel, ik heb geen budget meer en kan dus geen risico nemen als ik nog iets bij elkaar sprokkel.

En dan zal je net zien dat de productie hetzelfde is als de sample net zoals toen met de Cruel Traction.. en dan is ie volgend jaar weer minder.

Dat hou je toch altijd, hij is volgend jaar iig (freakprijs) wel goedkoper te halen en met een beetje geluk koop je een 2017 versie dan:wink:Zelf koop ik rond deze tijd niks meer bij, ook budget op;) Maar weet bijna wel zeker dat dit een topbox gaat worden.

En dan zal je net zien dat de productie hetzelfde is als de sample net zoals toen met de Cruel Traction.. en dan is ie volgend jaar weer minder. Ik zit ook heel erg in twijfel, ik heb geen budget meer en kan dus geen risico nemen als ik nog iets bij elkaar sprokkel.
Ik neem wel de gok. Juist vanwege het opgebouwde krediet met de Cruel Traction het eerste jaar. Daarna meerdere malen tegenvallers van Wolff meegemaakt. Als de Jackhammer prut is dan ben ik volledig klaar met Wolff. Maar ik heb deze keer goede hoop, we zullen het gaan meemaken. Als het wel een topper is koop ik 'm januari meteen weer om inderdaad de 2017 versie te bemachtigen. Mits die te koop is natuurlijk :)

Wat een box zeg, dikke chaos zo hoor. Lijkt mij ook zeer sterk dat je hem zo in de straat krijgt. Maar oor iedereen die hem besteld heeft hoop ik dat hij er zo dicht mogelijk bij in de buurt komt.

Gisteren in IJsselstein stonden er 2 direct op elkaar, super dik effect. Vanavond stonden er 3 naast elkaar met ruime afstand bij de demo in Oosteind. Dat ging de eerste cake goed en daarna begon de ellende, alle drie een ander tempo met pauzes ertussen.

Gisteren in IJsselstein stonden er 2 direct op elkaar, super dik effect. Vanavond stonden er 3 naast elkaar met ruime afstand bij de demo in Oosteind. Dat ging de eerste cake goed en daarna begon de ellende, alle drie een ander tempo met pauzes ertussen.

Maar hoe waren de effecten?

waren er nog andere toppers bij oosteind ?

Net gezien bij Kuiper, en holy shit wat een bak !!
Als dit productie is/was, zeker kanshebber voor box van het jaar. Wel weer hele lange pauzes tussen de cakes. Zo lang zelfs dat de speaker al verder was gegaan en toen de laatste cake pas kwam.

Net gezien bij Kuiper, en holy shit wat een bak !!
Als dit productie is/was, zeker kanshebber voor box van het jaar. Wel weer hele lange pauzes tussen de cakes. Zo lang zelfs dat de speaker al verder was gegaan en toen de laatste cake pas kwam.

Zijn allemaal sampels wat er geschoten wordt, productie is nog niet binnen.

Persoonlijk vond ik de colourfull clouds erg goed, mag wel wat meer aandacht naar mijn idee. En Radical power blijft een mooi assortiment.

thx ik vond de waaier van colorfull clouds al erg mooi voor de demo's , dus fijn om te horen dat deze leker presteerd

als dit soort dingen met compound gaan gebeuren met oud en nieuw helpt dit alleen maar meer bij aan een verbod gezien de gevaarlijke situatie's ( daarom ook zo erg benieuwd hoe het compound verhaal het gaat doen )

Back
Bovenaan