Jackhammer

Heel gaaf blokje dit hoor, 1 van de betere nieuwe producten van Wolff vind ik persoonlijk.

voor mij de topper van de avond hoor! Zeker van de boxen...
Live is komt de box nog groter over dan op film trouwens...

Wat een geweld en wat een grote effecten! Heerlijk! Deze moet er gewoon komen!

trouwens zwaar balen dat mijn livestream juist bij deze cake net wegviel, maar gelukkig wordt er vanavond gewoon gefilmd en dan zal de film hier gewoon te zien zijn naast de andere films die er reeds staan :D

Gezien bij de demo van Wolff in Hillegom vanavond. Bijzonder indrukwekkend deze compound. Ik ben niet dol op crackling, maar in deze box zitten volle cracklingwolken, waardoor het boeketten lijken. Deze box heeft veel ruimte nodig, wordt heel breed geschoten. De laatste cake is echt gigantisch. deze moet je echt live gezien hebben!!

Voor de crackling liefhebber mooi, ik helaas niet. Deze laat ik dan ook voorbij gaan. Verder mooie volle effecten.

Wat mij betreft ook teveel crackling ...
Wat betreft de naam zou ik hem zo nemen, was vroeger mijn favo wapen in Max Payne ... :D:p

Net ook besteld voor de prijs van 99,95
Erg enthousiast over deze!
Zoveelste box die ik dit jaar op de gok bestel dus wordt een spannende jaarwisseling.
Magoed Wolff stelt zelden teleur dus heb er vertrouwen in dat dit of de red maroon de cakebox van het jaar kan worden :)

Volgens mij is cake 3 anders dan op de demo. Hier loopt hij beter door en blijft crackling willows geven tot aan de laatste rij en dan pas crackling,

Transbomber ga je niet (meer) goedkoper krijgen dan dat waarschijnlijk, of het moet met groter inkoop/korting van meer artikelen zijn. Ik wist het wel :wink:

Back
Bovenaan